تماشای فیلم راه رفتن مرد مرده

تاریخ ارسال : 1401/11/09

پس از دیدن فیلم راه رفتن مرد مرده، بیرون از نمایش فیلم مکث کردم تا آخرین خط را روی یادداشت‌هایم بنویسم: «این فیلم فیلمسازی را نجیب می‌دهد». این دقیقاً همان کاری است که انجام می دهد. این نشان می‌دهد که چگونه یک فیلم می‌تواند با یک موضوع مهم و بحث‌برانگیز در جامعه ما روبرو شود و آن را منصفانه، از هر سو ببیند، هیچ راه میانبری نگیرد و مخاطب را بدون دستکاری ناعادلانه به یک تجربه احساسی عالی سوق دهد. آنچه قابل توجه است این است که فیلم همه چیزهای دیگری است که یک فیلم باید داشته باشد: جذب کننده، غافلگیرکننده، از نظر فنی عالی و ارزش صحبت کردن در مورد آن برای مدت طولانی بعد از آن.

تماشای فیلم راه رفتن مرد مرده

پخش زنده رایگان و سریال آکتور در نماوا را تماشا کنید.

پس از دیدن فیلم راه رفتن مرد مرده، بیرون از نمایش فیلم مکث کردم تا آخرین خط را روی یادداشت‌هایم بنویسم: «این فیلم فیلمسازی را نجیب می‌دهد». این دقیقاً همان کاری است که انجام می دهد. این نشان می‌دهد که چگونه یک فیلم می‌تواند با یک موضوع مهم و بحث‌برانگیز در جامعه ما روبرو شود و آن را منصفانه، از هر سو ببیند، هیچ راه میانبری نگیرد و مخاطب را بدون دستکاری ناعادلانه به یک تجربه احساسی عالی سوق دهد. آنچه قابل توجه است این است که فیلم همه چیزهای دیگری است که یک فیلم باید داشته باشد: جذب کننده، غافلگیرکننده، از نظر فنی عالی و ارزش صحبت کردن در مورد آن برای مدت طولانی بعد از آن.

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال های مختلف از جمله این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

فیلم با یک راهبه لوئیزیانا به نام خواهر هلن پرژین (سوزان ساراندون) که در یک محله در داخل شهر کار می کند آغاز می شود. یک روز نامه‌ای از یکی از زندانیان محکوم به اعدام دریافت می‌کند که از او می‌خواهد با او ملاقات کند. بنابراین او را ملاقات می کند. کشیش زندان (اسکات ویلسون) زیاد به ملاقات او فکر نمی کند و او را در مورد روش هایی که زندانیان می توانند افراد خارجی را دستکاری کنند، توضیح می دهد. واضح است که او را به عنوان یک قلب در حال خونریزی فکر می کند.

تماشای انیمیشن جدید دوبله فارسی و دانلود فیلم ترسناک در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

پاسخ او بدون زینت است: "او برای من نامه نوشت و از من خواست که بیایم." این زندانی که متیو پونسلت (شان پن) نام دارد، به همراه مرد دیگری به دلیل شرکت در تجاوز و قتل دو جوان در مسیر عاشقان محکوم شده است. ما او را ابتدا از طریق رنده خودکار یک بازدیدکننده می بینیم، به طوری که صورتش به قطعات اره مویی تبدیل می شود. از نظر ظاهر و قیافه، او از آن دسته افرادی است که به طور غریزی از آن می ترسید: او یک بز کوچک موش دار و پرمعنای استادانه مردی با تردیدهای عمیق در مورد چهره خود دارد.

بسیاری از تماشاگران برای تماشای بهترین فیلم های درام و دانلود جدیدترین فیلم های اکشن به سایت فیلم نماوا مراجعه میکنند. 

صدایش قطع می شود و گفتارش جاهلانه است. او سیگاری می کشد که انگار در دستشویی کلاس دبستان پک می کند. او به او می گوید: "آنها مرا با یک ریل روغنی به خانه مرگ رساندند." او از او می خواهد که در درخواست تجدید نظرش کمک کند. یک جا اشاره می کند که هیچ وجه اشتراکی با هم ندارند. خواهر هلن در مورد آن فکر می کند و می گوید: "من و تو یک چیز مشترک داریم. ما هر دو با فقرا زندگی می کنیم." چهره او بی سر و صدا مبهوت به نظر می رسد، گویی برای اولین بار پس از مدت ها با بینشی در مورد زندگی خود مواجه شده است که صرفاً مبتنی بر منیت نیست. او می گوید که دوباره به دیدن او خواهد آمد و به او کمک می کند تا در آخرین لحظه درخواست تجدید نظر علیه اعدامش را که نزدیک است، ارائه دهد.

 

بهترین فیلم های کره ای و فیلم های جدید نیز از دسته هایی هستند که میتوان در نماوا جستجو کرد

خواهر هلن، با بازی ساراندون و نویسندگی و کارگردانی تیم رابینز (برگرفته از خاطرات هلن پرژین واقعی)، یکی از معدود شخصیت های واقعاً معنوی است که در فیلم ها دیده ام. فیلم‌های مربوط به «مذهب» اغلب فقط همین هستند - فیلم‌هایی درباره سازمان‌های سکولار که به موضوع معنویت می‌پردازند. به قدری نادر است که شخصیت فیلمی را پیدا کنید که واقعاً سعی کند مطابق آموزه های عیسی (یا هر شخص دیگری) زندگی کند که کمی سرگردان باشد: این شخصیت مطابق آنچه فکر می کند درست است رفتار می کند، نه بر اساس به نیازهای یک نقشه، مقتضیات یک فرمول یا تقوای کسانی که دین، آراستگی، ادب و رفاه برایشان کم و بیش یکسان است.

دسته‌ی دیگری از فیلم ها مانند فیلم جنایی نیز مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است و به همین منظور بهترین فیلم های جنایی در این دسته بندی قرار گرفته است. بهترین فیلم های خانوادگی خارجی را نیز میتوانید در بخش اختصاصی نماوا پیدا کنید.

اما صبر کن فیلم با شجاعتش تمام نشده است. در این مرحله در هر داستان متعارف، ما انتظار تحولاتی در راستای خطوط آشنا را داریم. انتخاب خود را انتخاب کنید: (1) زندانی واقعاً بی گناه است و خواهر هلن دفاع ساعت 11 خود را به عنوان عدالت انجام می دهد. (2) آنها عاشق یکدیگر می شوند، او به فرار او کمک می کند و آنها به فرار محکوم به شریعت می روند. یا، به احتمال کمتر، (3) او را به دین خود تبدیل می کند، و او در حال ستایش عیسی به سوی مرگ می رود.

هیچ کدام از این اتفاقات نمی افتد. در عوض، خواهر هلن تمام پیچیدگی‌ها، تضادها و حقایق سخت موقعیت را تجربه می‌کند و ما آنها را به اشتراک می‌گذاریم. در فیلم هایی از این دست شما به ندرت عزیزان قربانیان را می بینید، مگر اینکه در کاریکاتورهای پر از نفرت از هوس خونی ارائه شوند. اینجا اینطور نیست.

خواهر هلن با والدین دختر مرده و پدر پسر مرده ملاقات می کند. (پدر در میان بسته بندی ها دیده می شود - در حال حرکت، پس از جدایی از همسرش، که احساس می کرد زمان آن رسیده است که "به زندگی خود ادامه دهند"، کاری که او هرگز نمی تواند انجام دهد.) او شروع به درک می کند که متیو ممکن است واقعاً داشته باشد. مقصر بوده است او باید با خشم والدین روبرو شود، که نمی توانند ببینند چرا کسی می خواهد با یک قاتل دوست شود ("آیا تو کمونیست هستی؟"). صحنه‌ای از خجالت دردناک وجود دارد، زیرا والدین دختر در مورد انگیزه‌های دختر برای ملاقات با آنها اشتباه اساسی می‌کنند.

 

و بیشتر وجود دارد. ما متوجه شدیم که متیو محصول یک پیشینه فرهنگی فقیر است. تنها چند کلیشه به او داده شده است تا به عنوان یک فلسفه به او خدمت کند: او به "نشان دادن چیزها مانند یک مرد" و "نشان دادن مردم" اعتقاد دارد و در آنجا در اعدام، او حتی برای خواهر هلن نمایشنامه ای می سازد، تقریباً به عنوان یک رفلکس.

این فیلم به یک درام از نوع کاملاً غیرمنتظره می رسد: یک درام معنوی که روح متیو را درگیر می کند. مسیحیت می آموزد که همه گناهان قابل بخشش است و هیچ گناهکاری برای محبت خدا بسیار پست نیست. خواهر هلن معتقد است. واقعاً با تمام ذره های وجودش به آن اعتقاد دارد. و با این حال او متیو را برای یک راه حل "مذهبی" برای وضعیت او تحت فشار قرار نمی دهد. آنچه او به آن امیدوار است این است که او بتواند در آشتی با خودش و جنایتش به سمت مرگ برود. نیم ساعت پایانی این فیلم بسیار قدرتمند است - نه کمترین دیدار پرتنش ساعت یازده متیو با خانواده‌اش، جایی که همه آنها را می‌بینیم که در کلیشه‌های نخ‌نمای زبانی که از نمایش‌های تلویزیونی و جوک‌باکس‌های سالنی آموخته‌اند گرفتار شده‌اند.

بازی‌های این فیلم فراتر از مقایسه است، یعنی ساراندون و پن شخصیت‌های خود را پیدا می‌کنند و بدون ارجاع به فیلم‌ها یا قراردادهای دیگر، دقیقاً همان چیزی را که هستند، می‌سازند. پن بار دیگر ثابت می‌کند که قدرتمندترین بازیگر نسل خود است، و در مورد ساراندون، او در فیلم‌به‌فیلم، تکنیک مناسبی را برای یک شخصیت به اندازه انسانیت مناسب نمی‌یابد. انگار از درک عمیق شخصیتی که بازی می کند نقش می آفریند.

 

تیم رابینز، همراه دیرینه ساراندون، قبلاً یک بار کارگردانی کرده است («باب رابرتز»، یک درام سیاسی هوشمند). او با این فیلم بسیار فراتر از کارهای قبلی خود می جهد و آن چیز نادر را ساخته است، فیلمی که تمرین فلسفه است. این همان فیلمی است که ما را برای فیلم‌های دیگر خراب می‌کند، زیرا به وضوح نشان می‌دهد که چگونه اکثر فیلم‌ها در روال معمولی قرار می‌گیرند و ما را با این اطمینان آرام می‌کند که خیلی سخت نگاه نخواهند کرد، یا خیلی عمیق کاوش نخواهند کرد، یا ما را وادار نمی‌کنند فراتر از آن فکر کنیم. مرزهای آنچه راحت است سال‌هاست که منتقدان خواهان فیلم‌های بیشتری هستند که به جنبه معنوی زندگی می‌پردازند. من شک دارم که "مرد مرده راه می رود" چیزی باشد که آنها به آن فکر می کردند، اما دقیقاً چنین فیلمی به نظر می رسد و احساس می کند.

تماشای فیلم بی عشق

تاریخ ارسال : 1401/11/08

در اواسط نوامبر یک هفته را در سن پترزبورگ روسیه گذراندم، به عنوان بخشی از یک گروه بین المللی از منتقدان که برای شرکت در اولین کنفرانس FIPRESCI در مورد سینمای روسیه دعوت شده بودند، که شامل نمایش فیلم های جدید روسی و گفتگو با سازندگان آنها بود.

تماشای فیلم بی عشق

در اواسط نوامبر یک هفته را در سن پترزبورگ روسیه گذراندم، به عنوان بخشی از یک گروه بین المللی از منتقدان که برای شرکت در اولین کنفرانس FIPRESCI در مورد سینمای روسیه دعوت شده بودند، که شامل نمایش فیلم های جدید روسی و گفتگو با سازندگان آنها بود. در حالی که دو کارگردان مشهور روسیه، آندری زویاگینتسف و الکساندر سوکوروف، بخشی از این رویداد نبودند، اغلب و نه همیشه با تحسین از آنها یاد می شد. در یک نقطه، یک روسی بدبین از من پرسید که آیا زویاگینتسف در غرب تا این حد مورد احترام است، زیرا فیلم های او روسیه را با چنین نور منفی به تصویر می کشند.

فیلم هندی دوبله فارسی در کنار فیلم های خارجی آمریکایی در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

من پاسخ دادم که وقتی در دهه 1990 به ایران سفر کردم، همین سوال را شنیدم. برخی از ایرانیان محافظه‌کار احساس می‌کردند کارگردانانی مانند عباس کیارستمی و محسن مخملباف در جشنواره‌های کن و جشنواره‌های مشابه مورد تحسین قرار گرفتند، زیرا فیلم‌هایشان مردم فقیر و روستاهای در حال فروپاشی را نشان می‌داد تا تهران شکیل و مرفه را در فیلم‌های دیگر به نمایش بگذارد. به آن‌ها گفتم که فکر می‌کنم شهرت این کارگردان‌ها خیلی کمتر به سوژه‌هایشان مربوط می‌شود تا صداهای مؤلف قوی و انسان‌گرا و پیچیدگی سبک متمایزشان.

فیلم سینمایی و فیلم جدید 2022 نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

همین را می توان در مورد زویاگینتسف گفت، که با اولین فیلمش، «بازگشت»، شیر طلایی ونیز را دریافت کرد و آخرین فیلمش، «لویاتان»، برنده جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم خارجی زبان شد. نویسنده روس مانند ایرانیان قبل از خود، با فیلم‌هایی که جدیت هدف و سبک‌شان او را در سنت مدرنیستی فیلم‌های هنری بین‌المللی قرار می‌داد، در جشنواره‌های درجه یک فیلم محبوب شد.

در کنار تماشای آنلاین فیلم و سریال، انیمیشن سینمایی نیز در سایت فیلم نماوا موجود است.

در واقع، زویاگینتسف فیلم جدیدش «بی عشق» را مقایسه می‌کند، درامی تلخ درباره زوجی که طلاق تلخی را پشت سر می‌گذارند، با «صحنه‌هایی از یک ازدواج» اینگمار برگمان. برای فیلم‌هایی که نگاه‌های بسیار انتقادی به زندگی مدرن و زندانیان آن ارائه می‌دهند، البته کارگردان‌های زیادی نیز وجود دارند که می‌توان به آنها اشاره کرد، از میکل آنجلو آنتونیونی گرفته تا میشائیل هانکه.

فیلم عاشقانه 2022 نیز از ژانرهای پرطرفدار در نماوا هستند.

با این حال آنتونیونی و هانکه هر دو از کشوری به کشور دیگر نقل مکان کردند و آثار آنها را می‌توان بیشتر به‌عنوان مدرنیته یا غرب مرفه در نظر گرفت تا با یک کشور خاص. در مورد زویاگینتسف اینطور نیست. به گونه‌ای که روابط خصمانه آر دبلیو فاسبیندر با آلمان را به یاد می‌آورد، فیلم‌های او انتقادات زیادی از روسیه، روح آن و نارضایتی‌های معاصر دارد.

علاوه بر تماشا، امکان دانلود فیلم ها در تمامی ژانرها وجود دارد و برای دانلود فیلم علمی تخیلی 2022 که یکی از دسته ها است، میتوانید به نماوا مراجعه نمایید.

به همین دلیل، «بی عشق» را می‌توان نه تنها به‌عنوان نمایشی از اختلالات زناشویی، بلکه به‌عنوان یک اتهام استعاری شدید علیه جامعه‌ای که شخصیت‌های آن را تولید کرده بود، دید. داستان آن به راحتی ترسیم می شود. ازدواج بوریس (الکسی روزین) و ژنیا (ماریانا اسپیواک) با اولین باری که آنها را دیدیم به هم ریخته است. آنها در حال تلاش برای فروش آپارتمان خود هستند، جایی که او هنوز با پسر 12 ساله خود، آلیوشا (ماتوی نوویکوف) زندگی می کند. پسر قربانی بزرگ این نبرد است و جای تعجب نیست. وقتی زن و شوهر بر سر آینده بچه با هم بحث می کنند، واضح است که هیچ کدام او را نمی خواهند. گفته می شود که او زمان زیادی را صرف گریه می کند.

در ساعت اول داستان، زویاگینتسف به زندگی‌هایی می‌پردازد که بوریس و ژنیا جدا از یکدیگر زندگی می‌کنند، هر کدام با موقعیت کاری متفاوت و شرکای جدید. سپس به طور ناگهانی آلیوشا مفقود شده است. ساعت دوم داستان رویه‌ای درباره جستجوی پسر است که شامل تلاش هماهنگ مقامات و تیم‌های داوطلب می‌شود، اما هیچ آشتی یا محبتی دوباره بین والدین او که به شدت از هم جدا شده‌اند، وجود ندارد.

برای سرگرمی کودکان نیز میتوانید انیمیشن های جدید را به صورت آنلاین پخش یا دانلود کنید.

زندگی بوریس و ژنیا جنبه های مختلف واقعیت فعلی روسیه را روشن می کند. او برای یک شرکت فناوری محافظه‌کار کار می‌کند که توسط افراد مذهبی اداره می‌شود که انتظار دارند همه کارمندانشان ازدواج کرده و بچه داشته باشند. تسخیر این رژیم، که ژنیا آن را "قانون شریعت ارتدوکس روسیه" می نامد، به معنای به خطر انداختن شغل خود است. بنابراین، بوریس عصبی به دنبال راه هایی برای پنهان کردن طلاق خود است، اگرچه او در حال حاضر یک دوست دختر جدید دارد که بسیار باردار است. به نوبه خود، ژنیا دوست پسری دارد که بخشی از نخبگان اقتصادی جدید است، بنابراین عاشقانه و صعود اجتماعی برای او قابل تشخیص نیستند.

پخش زنده فوتبال نیز در نماوا فراهم شده است.

روشی که زویاگینتسف این جهان را به تصویر می‌کشد سرد و بالینی است، همانطور که مردم آن در خود جذبی منزوی هستند. ژنیا، یک خودشیفته باحال و شیک، تقریباً هرگز بدون گوشی هوشمند خود، سلفی گرفتن یا چک کردن فیس بوک، نمی ماند. به ندرت هیچ فیلمی با وحشیانه بودن این فیلم، تنهایی تکنولوژیک را به تصویر کشیده است. یک عکس عالی وجود دارد که در آن ژنیا در قطار است و وقتی به ایستگاه می‌رود، به معنای واقعی کلمه همه کسانی که منتظر پیاده شدن هستند به تلفن‌هایشان خیره شده‌اند.

جدیدترین سریال نماوا، سریال آکتور نیز توانسته نظرات زیادی را به خود جلب کند.

فیلم رستاخیز

تاریخ ارسال : 1401/11/05

فیلم رستاخیز با باز سرد شروع می‌شود: یک زن جوان (آنجلا ونگ کربن) در یک دفتر شیشه‌ای مدرن نشسته و مشکلات مرد خود را با فردی خارج از صفحه نمایش در میان می‌گذارد.

تماشای فیلم ترسناک رستاخیز

فیلم رستاخیز با باز سرد شروع می‌شود: یک زن جوان (آنجلا ونگ کربن) در یک دفتر شیشه‌ای مدرن نشسته و مشکلات مرد خود را با فردی خارج از صفحه نمایش در میان می‌گذارد. «اعتراف‌گر» او، مارگارت (ربکا هال)، برای اولین بار دیده می‌شود که کنار میزش نشسته است، بدن لاغر او به دور خودش پیچ خورده است، گردنش کشیده و به طرز نگران‌کننده‌ای آسیب‌پذیر و در عین حال به نوعی تهاجمی آشکار شده است. آیا مارگارت نماینده منابع انسانی است؟ آیا او مربی این زن جوان است؟ باز سرد تاثیر عجیبی بر جای می گذارد. مارگارت از دوست پسر زن جوان به عنوان یک "سادیست" یاد می کند، یک انتخاب کلمه اغراق آمیز. زایمان او بی نتیجه است. مارگارت، به طور کلی، ناامید کننده است. «رستاخیز» به نویسندگی و کارگردانی اندرو سمنز، یک تریلر روان‌شناختی شدید شیطانی است، با دو اجرای مرکزی پرخاش‌کننده از هال و تیم راث، که هیچ‌کدام از آن‌ها از قلمرو تاریکی که باید وارد آن شوند دوری نمی‌کنند.

یکی از ژانرهای محبوب فیلم در نماوا، فیلم هندی است. آرشیوی از بهترین فیلم های هندی جهان و بهترین فیلم های ایرانی در سایت فیلم نماوا قرار گرفته است.

مارگارت یک شغل پرقدرت در صنعت بیوتکنولوژی دارد، جایی که اسناد پاور پوینت در مورد درمان جایگزین و "سازماندهی مجدد غشای سلولی" را ارائه می دهد، یک حرفه استعاری اگر تا به حال وجود داشته باشد. هر کاری که مارگارت انجام می دهد، به شدت انجام می دهد.

دانلود ژانرهای مختلف فیلم نیز در نماوا فراهم شده است. از جمله دانلود فیلم کمدی زیرنویس فارسی و دانلود سریال ترکی با زیرنویس فارسی.

اینکه بگوییم مارگارت مادر بیش از حد محافظ دختر 17 ساله‌اش ابی (گریس کافمن) است، به معنای کم‌کم کردن وضعیت است: مارگارت معلق می‌ماند، نگران است، می‌چسبد و ابی که در آستانه رفتن به دانشگاه است، احساس خفگی می‌کند. مارگارت با یک همکار متاهل (مایکل اسپر) موقعیت دوستانه دارد (بدون قسمت «دوستان»)، و یک دویدن روزانه انجام می دهد که بیشتر شبیه یک مانور نظامی است تا تمرین ضروری. او می دود که انگار در حال تعقیب کسی است، او می دود که انگار می خواهد ساعت را بزند. موسیقی اضطراری جیم ویلیامز، تمام رشته‌های هشداردهنده، هر لحظه را به یک فاجعه اولیه مرگ یا زندگی تبدیل می‌کند، و برای مارگارت، چنین است.

کارتون جدید و برنامه کودک سینمایی جدید نیز در نماوا برای کودکان فراهم شده است.       

در یک کنفرانس، مارگارت نگاهی اجمالی به مردی در حال حاضر می‌بیند. ما متوجه شدیم که این دیوید (تیم راث) است که دو دهه است او را ندیده است. قبل از ورود دیوید، فیلم هیچ پیشینه‌ای ارائه نمی‌دهد (اگرچه سرنخ‌ها در شخصیت بیش از حد هوشیار مارگارت وجود دارد)، و بنابراین تنها چیزی که می‌بینیم این است که مارگارت به طور ناگهانی از کنفرانس فرار می‌کند، در وحشت جنگ یا فرار. او تمام راه خانه را می دود و در حمام پنهان می شود و آرنجش را روی دهانش خم می کند تا هق هق هایش را خفه کند.

ژانر دیگری که در نماوا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، انیمه جدید ژاپنی است که در ژانرهای مختلفی ساخته می‌شوند.

در نهایت، مارگارت جزئیات را در یک مونولوگ هفت دقیقه ای در اختیار همکار جوان بدبختی قرار می دهد که در فضای باز دیده می شود. جزییات ناگوار هستند، حداقل. رابطه بین دیوید و مارگارت نوجوان، مطمئناً بد بود، اما به شکلی شوم بد بود، چیزی بسیار دور از مرزهای تجربه بشری. کلمه "سادیست" ممکن است در مورد دوست پسر همکار جوان صدق نکرده باشد، اما در مورد دیوید صدق می کند. (این مونولوگ و اجرای هال آن را به یاد مونولوگ مشابه بی بی اندرسون در مورد پسران ساحل در "Persona" انداخت، نه در جزئیات، بلکه در افشاگری های بی ثبات کننده شخصیت آن. مارگارت قبلاً هرگز این داستان را با صدای بلند تعریف نکرده بود).

برای تماشای انیمیشن جدید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

مارگارت بلافاصله پس از اینکه آنها با هم جمع شدند از دیوید فرار کرد، اما آسیب بیشتر از آن بود. او از آن زمان در حال فرار است. حالا هر جا می رود او را می بیند. با او مقابله می کند. به نظر می رسد در ابتدا او نمی داند او کیست. اما او سپس یک لبخند بزرگ به او می زند، لبخند یک دیوانه واقعی، و شما می توانید تندی را در زیر ببینید، بدی که آنها را به هم گره می زند. او سعی می کند گزارش پلیس ارائه کند. اما چیزی برای گزارش وجود ندارد. او در یک کنفرانس بود، او در یک پارک نشسته بود. جرمی نیست مارگارت هوشیاری خود را نسبت به ابی دو چندان می کند و کمپین تعقیب را آغاز می کند.

در سایت فیلم نماوا علاوه بر انیمیشن، فیلم سینمایی ایرانی و فیلم خارجی نیز قرار گرفته است.

او دیوید را دنبال می کند و او را زیر نظر دارد. خوابش را از دست می دهد. در یک لحظه، پس از یک تماس نزدیک ترسناک، او به خانه می آید، اما متوجه می شود که سینه هایش شیر از پیراهنش نشت کرده است. اتفاقی برایش می افتد. همه چیز از کنترل او خارج است.

اگر برای تماشای آنلاین فیلم ها به مشکلی برخوردید یا تماشای فیلم را برای زمان دیگری میخواهید میتوانید دانلود فیلم ها و سریال ها را در نظر بگیرید. برای دانلود فیلم دوبله یا با زیرنویس فارسی میتوانید به سایت نماوا مراجعه نمایید.   

هر انتظاری که ممکن است در مورد اینکه این همه چگونه به پایان می رسد داشته باشید - زنی از مرد "سمی" که او را "آرایش" و سپس بدرفتاری کرده انتقام می گیرد - روی سنگ ها فرو ریخته خواهد شد. از این دست داستان ها زیاد است. «قیامت» یکی از آنها نیست. همه چیز کاملاً با هم همخوانی ندارد، و صحنه‌های پایانی به چیزی تقریباً فراطبیعی و قطعاً توهم‌آمیز تبدیل می‌شوند، جایی که نسخه مارگارت از وقایع دیگر قابل اعتماد نیست (و شاید در ابتدا هرگز نباید به آنها اعتماد کرد). آیا مارگارت راوی قابل اعتمادی است؟ من مطمئن نیستم که این مهم است. فیلم در دیدگاه او باقی می ماند و بنابراین ما باید حرف او را قبول کنیم. احساس تهدید او واقعی است، و تهدید معقول راث با صدای نرم آنقدر موها را افزایش می دهد که می خواهید او در جهت دیگری بدود. اما هنوز چیزی آنها را به هم پیوند می دهد.

فیلم اکشن جنگی و فیلم فانتزی نیز از ژانرهای تازه در نماوا است.

او برخلاف میل خود به مدار آشفته او کشیده می شود، جایی که او قوانین را تعیین می کند و واقعیتی را که در آن زندگی می کند ایجاد می کند. او در یک نقطه می گوید: "من تنها کسی هستم که می توانم شما را ببینم. چه کسی می داند که شما واقعاً کی هستید." بدترین قسمت در مورد این جمله وحشتناک این است که واقعیت دارد.

تماشای کارتون دایناسور خوب

تاریخ ارسال : 1401/11/04

پیکسار در طول پانزده فیلم اول خود، چند فیلم عالی (مانند مجموعه «داستان اسباب‌بازی»، «راتاتوی» و «درون بیرون») و برخی از فیلم‌های نه چندان عالی (مانند هر چیزی با کلمه « ماشین‌ها" در عنوان). با این حال، بهترین آنها آنهایی هستند که ایده اولیه را جذاب می کنند و آن را با نوع شخصیت های توسعه یافته، توطئه های مبتکرانه و طنین احساسی که به ندرت در فیلم هایی با هدف مخاطبان خانوادگی دیده می شود، توضیح می دهند.

تماشای کارتون دایناسور خوب

پیکسار در طول پانزده فیلم اول خود، چند فیلم عالی (مانند مجموعه «داستان اسباب‌بازی»، «راتاتوی» و «درون بیرون») و برخی از فیلم‌های نه چندان عالی (مانند هر چیزی با کلمه « ماشین‌ها" در عنوان). با این حال، بهترین آنها آنهایی هستند که ایده اولیه را جذاب می کنند و آن را با نوع شخصیت های توسعه یافته، توطئه های مبتکرانه و طنین احساسی که به ندرت در فیلم هایی با هدف مخاطبان خانوادگی دیده می شود، توضیح می دهند. مشکل جدیدترین تلاش آنها، "دایناسور خوب" این است که ایده اولیه جالبی دارد اما به طور عجیبی در مورد چگونگی پیگیری آن مطمئن نیست. نتیجه نهایی فیلمی است که عناصر امیدوارکننده ای دارد و اغلب به نظر می رسد که در آستانه تبدیل شدن به چیزی شگفت انگیز است، اما هرگز نمی تواند آن گوشه خاص را تغییر دهد.

یکی از ژانرهای محبوب فیلم در نماوا، فیلم هندی است. آرشیوی از بهترین فیلم های هندی جهان و بهترین فیلم های ایرانی در سایت فیلم نماوا قرار گرفته است.

غرور اصلی این فیلم غیرقابل انکار است - اگر سیارکی که 65 میلیون سال پیش با زمین برخورد کرد واقعاً هدف خود را از دست می داد و دایناسورهایی که در اثر برخورد آن منقرض شدند می توانستند به رشد و تکامل خود به عنوان یک گونه ادامه دهند چه اتفاقی می افتاد. ? پس از یک مقدمه کوتاه که نشان می‌دهد این نزدیکی از دست رفته است، فیلم چند میلیون سال جلوتر می‌رود تا روی خانواده‌ای از آپاتوزاروس تمرکز کند که از مزرعه خود مراقبت می‌کنند.

کارتون جدید و برنامه کودک سینمایی جدید نیز در نماوا برای کودکان فراهم شده است.

افسوس که کوچکترین از این دسته، آرلو بداخلاق (با صداپیشگی ریموند اوچوآ) قادر به انجام کارهای زیادی نیست و توسط خواهر و برادرهای بزرگتر باک (مارکوس اسکریبنر) و لیبی (ماله پادیلا) و پدرش (جفری رایت) متلک می شود. و مادر (فرانسیس مک دورمند) سعی می کنند به او اطمینان دهند که مقدر بزرگی است. یک روز، در حالی که یک کودک وحشی (جک برایت) را تعقیب می کند که محصولات آنها را می دزدد، آرلو ترسناک و پدرش در یک طوفان شدید باران گرفتار می شوند و والدین کودکان حساس تر، بهتر است کلینکس را آماده کنند.

برای تماشای انیمیشن جدید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

آرلو در حالی که تلاش می کند تا قبل از رسیدن زمستان به مادرش کمک کند تا محصولات خود را وارد کند، با همان کودکی برخورد می کند که او را مقصر مرگ پدرش می داند و در حالی که او را تعقیب می کند، آن دو به رودخانه می افتند و قبل از شستن، مایل ها را به زیر آب می برند. در ساحل در ابتدا، آرلو از بچه متنفر است، اما پسر، که نه تنها مانند یک سگ رفتار می کند، بلکه به زودی به نام Spot پاسخ می دهد، در نهایت روی او رشد می کند و آن دو با هم دوست می شوند زیرا متوجه می شوند که بیشتر از چیزی که تصور می شود مشترک هستند. همانطور که آرلو و اسپات سفر طولانی و پرخطر به سمت خانه آرلو را آغاز می کنند، با خطراتی مانند یک مار کبری غول پیکر و سه پتروداکتیل (که رهبر آنها توسط استیو زان صداپیشگی می کند) مواجه می شوند که نگرش به ظاهر آرام آنها در تضاد آشکار با میل آنها است. برای وحشیانه کردن هر چیزی که می توانند چنگال خود را به دست آورند. تا حدودی دوستانه تر از سه T-Rexes (با صدای سام الیوت، آنا پاکوین و A.J. Buckley) هستند که به اندازه کافی عجیب، باغداران بوفالو هستند که سعی می کنند گله خود را از دست برخی از شکارچیان خش خش نجات دهند.

اگر برای تماشای آنلاین فیلم ها به مشکلی برخوردید یا تماشای فیلم را برای زمان دیگری میخواهید میتوانید دانلود فیلم ها و سریال ها را در نظر بگیرید. برای دانلود فیلم دوبله یا با زیرنویس فارسی میتوانید به سایت نماوا مراجعه نمایید.   

ایده های خوبی در فیلمنامه مگ لوفاو وجود دارد، مانند ایده وارونه کردن روایت کلاسیک پسر و حیوان خانگی اش به گونه ای که پسر حیوان خانگی باشد، و روشی که با معرفی آن تهدیدی برای تبدیل شدن به یک وسترن تمام عیار است. از T-Rexes (از جمله صحنه آتش کمپ کامل با کسی که آهنگی غم انگیز را روی یک هارمونیکا می نوازد). اما هنگامی که آنها را معرفی می کند، فیلم تمایل دارد آنها را رها کند تا روایت دیگری از داستان ظاهراً نامناسبی را تعریف کند که یاد می گیرد خود را جمع و جور کند و از هدایای خود برای نجات روز و نشان دادن اثر خود در جهان استفاده کند. قسمت اعظم آن با عناصری ترکیب شده است که برای هر کسی که آثاری مانند «کتاب جنگل»، «شیر شاه» و «چگونه اژدها را تربیت کنیم» بسیار آشنا به نظر می رسد. فقدان یک داستان منحصر به فرد ممکن بود برطرف شود اگر شخصیت ها قانع کننده بودند، اما افسوس که نه Arlo و نه Spot جالب نیستند.

فیلم اکشن جنگی و فیلم فانتزی نیز از ژانرهای تازه در نماوا است.

از نظر بصری، «دایناسور خوب» با ترکیب‌بندی نفس‌گیر یکی پس از دیگری که پس‌زمینه‌های واقعی واقعی‌تر را با شخصیت‌های کارتونی‌تر به طرز غیرمنتظره‌ای دوست‌داشتنی ترکیب می‌کند، خیره‌کننده است. همچنین تعدادی از لحظات الهام‌گرفته وجود دارد که در آن فیلم تهدید می‌کند که غل و زنجیر خود را بشکند و به مناطق عجیب و غریب برود، مانند مواجهه با یک استایراکوساروس (که صدای مرده‌اش توسط کارگردان فیلم، پیتر سون ارائه می‌شود) که با تعدادی از آنها تزیین شده است.

در سایت فیلم نماوا علاوه بر انیمیشن، فیلم سینمایی ایرانی و فیلم خارجی نیز قرار گرفته است.

حیوانات راحتی در صحنه ای دیگر، آرلو و اسپات میوه هایی با خواص توهم زایی می خورند که با جزئیات بصری سرگرم کننده به تصویر کشیده شده است. صحنه آتش کمپ فوق‌الذکر زمانی عجیب می‌شود که به یکی از معروف‌ترین صحنه‌های «آرواره‌ها» تبدیل شود.

ژانر دیگری که در نماوا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، انیمه جدید ژاپنی است که در ژانرهای مختلفی ساخته می‌شوند.

حتی یک لحظه بسیار کم‌کلید وجود دارد که در آن آرلو و اسپات، علی‌رغم فقدان یک زبان مشترک، موفق می‌شوند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و بر سر از دست دادن خانواده‌های مربوطه‌شان به شیوه‌ای واقعاً تحسین‌برانگیز با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و همدردی کنند. (این لحظه به قدری قوی است که اگر بفهمم الهام اولیه کل پروژه بوده تعجب نخواهم کرد.)

دانلود ژانرهای مختلف فیلم نیز در نماوا فراهم شده است. از جمله دانلود فیلم کمدی زیرنویس فارسی و دانلود سریال ترکی با زیرنویس فارسی.

کارتون مولان

تاریخ ارسال : 1401/11/03

کارتون مولان مسیر جدیدی را برای استودیوی انیمیشن دیزنی ترسیم می کند، ترکیبی از عناصر سنتی (قهرمانان شجاع، حامیان حیوانات بامزه) با موادی که بیشتر ماجراجویانه به نظر می رسد و بالغ شده است.

کارتون مولان

کارتون مولان مسیر جدیدی را برای استودیوی انیمیشن دیزنی ترسیم می کند، ترکیبی از عناصر سنتی (قهرمانان شجاع، حامیان حیوانات بامزه) با موادی که بیشتر ماجراجویانه به نظر می رسد و بالغ شده است. مانند "آناستازیا" فاکس، این فیلمی است که بزرگسالان می توانند از آن لذت ببرند. به تنهایی، بدون احساس تعهد به همراه داشتن بچه ها به عنوان پوشش.

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال های مختلف از جمله این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

داستان این بار بازخوانی یک فیلم کلاسیک آشنای غربی نیست، بلکه بر اساس یک داستان عامیانه چینی در مورد یک دختر نوجوان چینی است که خود را به شکل یک پسر در می آورد تا با هون های مهاجم بجنگد. هنگامی که مهاجمان و رهبر سرسخت آنها شان یو (که به طرز نگران کننده ای شبیه کارل مالون به نظر می رسد) روی دیوار چین فرو می روند، امپراتور همه افراد توانمند را برای دفاع از پادشاهی فرا می خواند. پدر مولان پیر و ضعیف است، اما عصای زیر بغل خود را دور می اندازد تا داوطلب شود. مولان برای نجات او شمشیر خانواده را می دزدد، اجداد خانواده را برای کمک احضار می کند و مخفیانه به جای او می رود.

تماشای انیمیشن جدید دوبله فارسی و دانلود فیلم ترسناک در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

آه، اما به این سادگی نیست. مولان صرفاً از قراردادها سرپیچی نمی کند، بلکه از تمایل خانواده اش مبنی بر اینکه به برنامه های یک خواستگار پایبند باشد و با هرکسی که برایش انتخاب می کند، ازدواج کند، سرپیچی می کند. صحنه‌های ابتدایی فیلم نشان می‌دهد که مولان در مصاحبه با خواستگار (او شلوارش را آتش می‌زند، یک لمس فرویدی خوب) و از او می‌پرسد: "چه زمانی بازتاب من نشان می‌دهد که من کی هستم؟" پیام در اینجا توانمندسازی استاندارد فمینیستی است: خواستگار را نادیده بگیرید، پسرانه بپوشید و شغل خود را انتخاب کنید. اما "مولان" هر دو طرف را دارد، زیرا به ناچار قلب مولان بر سر شانگ، کاپیتان جوان خوش‌تیپی که او برای خدمت در زیر نظر او گماشته شده، می‌سوزد.

بسیاری از تماشاگران برای تماشای بهترین فیلم های درام و دانلود جدیدترین فیلم های اکشن به سایت فیلم نماوا مراجعه میکنند. 

بر اساس ایده غربی عشق رمانتیک فروخته می شود. (در یک فرهنگ شرقی، پایان ممکن است شامل مسابقه ای ترتیب داده شده بین مولان و شانگ باشد که او با سوء استفاده های خود به دست آورده است.) فیلم های دیزنی از زمان های بسیار قدیم با کمدی کمدی پیشتاز خود را ارائه می کردند. افرادی که معمولاً به شکل حیوانات هستند، اگرچه فنجان های چای و لوسترها بی سابقه نیستند. مولان در سفر با یک اژدهای لاغر به نام موشو همراهی می شود که صدایش توسط ادی مورفی اجرا می شود. اولین باری که خیابان او را می شنویم کمی نگران کننده است. -زبان باهوش (یک شخص سیاه پوست در چین قرون وسطی؟)، اما موشو به سرعت در ما رشد می کند. مورفی، که بر اساس سنت جن رابین ویلیامز در «علاءالدین» کار می کند، سریع، نازک و خنده دار است. همچنین وقتی مردم شک می کنند که او یک اژدها واقعی است و او را مارمولک می نامند، آزرده می شود.

بهترین فیلم های کره ای و فیلم های جدید نیز از دسته هایی هستند که میتوان در نماوا جستجو کرد

طرح اکشن شامل آموزش مولان برای نبرد (آهنگ وعده می دهد "من از تو مردی خواهم ساخت") و استفاده از تفکر سریع برای نجات نیروهای شانگ از شکست قطعی است. از جمله یکی در یک چاله شنا، و سپس، هنگامی که نقاب از او بیرون می‌رود، مشاور مار مار شانگ زمزمه می‌کند که جعل هویت یک مرد «خیانت» است.

دسته‌ی دیگری از فیلم ها مانند فیلم جنایی نیز مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است و به همین منظور بهترین فیلم های جنایی در این دسته بندی قرار گرفته است. بهترین فیلم های خانوادگی خارجی را نیز میتوانید در بخش اختصاصی نماوا پیدا کنید.

سبک بصری کمی با ظاهر انیمیشن های مدرن دیزنی می شکند تا از هنر کارتون کلاسیک چینی و ژاپنی استفاده شود. در تصویر طبیعت، پژواک هنرمند چیره دست هیروشیگه وجود دارد. در صحنه‌ای که سربازان هون از کنار کوهی برفی پایین می‌روند، به یاد سکانس بزرگ نبرد در «الکساندر نوسکی» سرگئی آیزنشتاین افتادم. صحنه‌هایی در اینجا وجود دارد که به نظر می‌رسد هنرمندان دیزنی از کار جدید مهمی که در حال انجام است آگاه هستند. در انیمه ژاپنی، اگر انیمیشن آمریکایی قرار باشد مخاطبی فراتر از بازار خانوادگی را جذب کند، باید به این سمت حرکت کند و هم در داستان و هم در سبک بصری تجربی تر شود.

انیمیشن اغلب یک خط مستقیم با تخیل من پیدا می کند: داستان، شخصیت، حرکت و فرم خالص است، بدون حواس پرتی واقعیت یا توشه بیوگرافی بازیگران. من متوجه شدم که واقعاً از "مولان" به عنوان یک داستان و به عنوان هنر متحرک لذت می برم. اگر آهنگ ها فقط به یاد ماندنی تر بودند، به آن چهار ستاره می دادم، اما آنها به جای تحریک کننده، دلپذیر به نظر می رسیدند، و من چیزی روی آن زمزمه نمی کردم. با این حال، "مولان" یک دستاورد چشمگیر است، با داستان و رتبه بندی درمان با "زیبایی و هیولا (IMAX)" و "شیر شاه".


صفحه 2 از 14