فیلم رستاخیز

تاریخ ارسال : 1401/11/05

فیلم رستاخیز با باز سرد شروع می‌شود: یک زن جوان (آنجلا ونگ کربن) در یک دفتر شیشه‌ای مدرن نشسته و مشکلات مرد خود را با فردی خارج از صفحه نمایش در میان می‌گذارد.

تماشای فیلم ترسناک رستاخیز

فیلم رستاخیز با باز سرد شروع می‌شود: یک زن جوان (آنجلا ونگ کربن) در یک دفتر شیشه‌ای مدرن نشسته و مشکلات مرد خود را با فردی خارج از صفحه نمایش در میان می‌گذارد. «اعتراف‌گر» او، مارگارت (ربکا هال)، برای اولین بار دیده می‌شود که کنار میزش نشسته است، بدن لاغر او به دور خودش پیچ خورده است، گردنش کشیده و به طرز نگران‌کننده‌ای آسیب‌پذیر و در عین حال به نوعی تهاجمی آشکار شده است. آیا مارگارت نماینده منابع انسانی است؟ آیا او مربی این زن جوان است؟ باز سرد تاثیر عجیبی بر جای می گذارد. مارگارت از دوست پسر زن جوان به عنوان یک "سادیست" یاد می کند، یک انتخاب کلمه اغراق آمیز. زایمان او بی نتیجه است. مارگارت، به طور کلی، ناامید کننده است. «رستاخیز» به نویسندگی و کارگردانی اندرو سمنز، یک تریلر روان‌شناختی شدید شیطانی است، با دو اجرای مرکزی پرخاش‌کننده از هال و تیم راث، که هیچ‌کدام از آن‌ها از قلمرو تاریکی که باید وارد آن شوند دوری نمی‌کنند.

یکی از ژانرهای محبوب فیلم در نماوا، فیلم هندی است. آرشیوی از بهترین فیلم های هندی جهان و بهترین فیلم های ایرانی در سایت فیلم نماوا قرار گرفته است.

مارگارت یک شغل پرقدرت در صنعت بیوتکنولوژی دارد، جایی که اسناد پاور پوینت در مورد درمان جایگزین و "سازماندهی مجدد غشای سلولی" را ارائه می دهد، یک حرفه استعاری اگر تا به حال وجود داشته باشد. هر کاری که مارگارت انجام می دهد، به شدت انجام می دهد.

دانلود ژانرهای مختلف فیلم نیز در نماوا فراهم شده است. از جمله دانلود فیلم کمدی زیرنویس فارسی و دانلود سریال ترکی با زیرنویس فارسی.

اینکه بگوییم مارگارت مادر بیش از حد محافظ دختر 17 ساله‌اش ابی (گریس کافمن) است، به معنای کم‌کم کردن وضعیت است: مارگارت معلق می‌ماند، نگران است، می‌چسبد و ابی که در آستانه رفتن به دانشگاه است، احساس خفگی می‌کند. مارگارت با یک همکار متاهل (مایکل اسپر) موقعیت دوستانه دارد (بدون قسمت «دوستان»)، و یک دویدن روزانه انجام می دهد که بیشتر شبیه یک مانور نظامی است تا تمرین ضروری. او می دود که انگار در حال تعقیب کسی است، او می دود که انگار می خواهد ساعت را بزند. موسیقی اضطراری جیم ویلیامز، تمام رشته‌های هشداردهنده، هر لحظه را به یک فاجعه اولیه مرگ یا زندگی تبدیل می‌کند، و برای مارگارت، چنین است.

کارتون جدید و برنامه کودک سینمایی جدید نیز در نماوا برای کودکان فراهم شده است.       

در یک کنفرانس، مارگارت نگاهی اجمالی به مردی در حال حاضر می‌بیند. ما متوجه شدیم که این دیوید (تیم راث) است که دو دهه است او را ندیده است. قبل از ورود دیوید، فیلم هیچ پیشینه‌ای ارائه نمی‌دهد (اگرچه سرنخ‌ها در شخصیت بیش از حد هوشیار مارگارت وجود دارد)، و بنابراین تنها چیزی که می‌بینیم این است که مارگارت به طور ناگهانی از کنفرانس فرار می‌کند، در وحشت جنگ یا فرار. او تمام راه خانه را می دود و در حمام پنهان می شود و آرنجش را روی دهانش خم می کند تا هق هق هایش را خفه کند.

ژانر دیگری که در نماوا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، انیمه جدید ژاپنی است که در ژانرهای مختلفی ساخته می‌شوند.

در نهایت، مارگارت جزئیات را در یک مونولوگ هفت دقیقه ای در اختیار همکار جوان بدبختی قرار می دهد که در فضای باز دیده می شود. جزییات ناگوار هستند، حداقل. رابطه بین دیوید و مارگارت نوجوان، مطمئناً بد بود، اما به شکلی شوم بد بود، چیزی بسیار دور از مرزهای تجربه بشری. کلمه "سادیست" ممکن است در مورد دوست پسر همکار جوان صدق نکرده باشد، اما در مورد دیوید صدق می کند. (این مونولوگ و اجرای هال آن را به یاد مونولوگ مشابه بی بی اندرسون در مورد پسران ساحل در "Persona" انداخت، نه در جزئیات، بلکه در افشاگری های بی ثبات کننده شخصیت آن. مارگارت قبلاً هرگز این داستان را با صدای بلند تعریف نکرده بود).

برای تماشای انیمیشن جدید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

مارگارت بلافاصله پس از اینکه آنها با هم جمع شدند از دیوید فرار کرد، اما آسیب بیشتر از آن بود. او از آن زمان در حال فرار است. حالا هر جا می رود او را می بیند. با او مقابله می کند. به نظر می رسد در ابتدا او نمی داند او کیست. اما او سپس یک لبخند بزرگ به او می زند، لبخند یک دیوانه واقعی، و شما می توانید تندی را در زیر ببینید، بدی که آنها را به هم گره می زند. او سعی می کند گزارش پلیس ارائه کند. اما چیزی برای گزارش وجود ندارد. او در یک کنفرانس بود، او در یک پارک نشسته بود. جرمی نیست مارگارت هوشیاری خود را نسبت به ابی دو چندان می کند و کمپین تعقیب را آغاز می کند.

در سایت فیلم نماوا علاوه بر انیمیشن، فیلم سینمایی ایرانی و فیلم خارجی نیز قرار گرفته است.

او دیوید را دنبال می کند و او را زیر نظر دارد. خوابش را از دست می دهد. در یک لحظه، پس از یک تماس نزدیک ترسناک، او به خانه می آید، اما متوجه می شود که سینه هایش شیر از پیراهنش نشت کرده است. اتفاقی برایش می افتد. همه چیز از کنترل او خارج است.

اگر برای تماشای آنلاین فیلم ها به مشکلی برخوردید یا تماشای فیلم را برای زمان دیگری میخواهید میتوانید دانلود فیلم ها و سریال ها را در نظر بگیرید. برای دانلود فیلم دوبله یا با زیرنویس فارسی میتوانید به سایت نماوا مراجعه نمایید.   

هر انتظاری که ممکن است در مورد اینکه این همه چگونه به پایان می رسد داشته باشید - زنی از مرد "سمی" که او را "آرایش" و سپس بدرفتاری کرده انتقام می گیرد - روی سنگ ها فرو ریخته خواهد شد. از این دست داستان ها زیاد است. «قیامت» یکی از آنها نیست. همه چیز کاملاً با هم همخوانی ندارد، و صحنه‌های پایانی به چیزی تقریباً فراطبیعی و قطعاً توهم‌آمیز تبدیل می‌شوند، جایی که نسخه مارگارت از وقایع دیگر قابل اعتماد نیست (و شاید در ابتدا هرگز نباید به آنها اعتماد کرد). آیا مارگارت راوی قابل اعتمادی است؟ من مطمئن نیستم که این مهم است. فیلم در دیدگاه او باقی می ماند و بنابراین ما باید حرف او را قبول کنیم. احساس تهدید او واقعی است، و تهدید معقول راث با صدای نرم آنقدر موها را افزایش می دهد که می خواهید او در جهت دیگری بدود. اما هنوز چیزی آنها را به هم پیوند می دهد.

فیلم اکشن جنگی و فیلم فانتزی نیز از ژانرهای تازه در نماوا است.

او برخلاف میل خود به مدار آشفته او کشیده می شود، جایی که او قوانین را تعیین می کند و واقعیتی را که در آن زندگی می کند ایجاد می کند. او در یک نقطه می گوید: "من تنها کسی هستم که می توانم شما را ببینم. چه کسی می داند که شما واقعاً کی هستید." بدترین قسمت در مورد این جمله وحشتناک این است که واقعیت دارد.