فیلم تلما و لوییز

تاریخ ارسال : 1401/11/02

فیلم تلما و لوییز در سنت گسترده و رویایی از تصویر جاده آمریکا است.

تجزیه و تحلیل فیلم تلما و لوییز

فیلم تلما و لوییز در سنت گسترده و رویایی از تصویر جاده آمریکا است. این اسطوره دو روح بی خیال را جشن می گیرد که در یک T-Bird 1956 انباشته می شوند و از شهر خارج می شوند تا کمی تفریح کنند و جهنم را بالا ببرند. با این حال، ما جاده را بهتر از آن می دانیم، و عوارض آن را می دانیم: قبل از اینکه سفرشان به پایان برسد، این شخصیت ها یک مراسم گذرگاهی را پشت سر گذاشته اند و خودشان را کشف کرده اند.

چیزی که «تلما و لوییز» را از سنت مرکزی بزرگ تصویر جاده جدا می کند - سنتی که به اندازه کافی جادار است تا «ایزی رایدر»، «بانی و کلاید»، «بدلندز»، «نیمه شب ران» و «مرد بارانی» را در خود جای دهد. - این است که قهرمانان این بار زن هستند: دوست دختر طبقه کارگر از یک شهر کوچک آرکانزاس، یکی پیشخدمت، دیگری خانه دار، هر دو احتمالاً آماده هستند تا خود را کاملاً معمولی توصیف کنند، هر دو حاوی منابع غیرمنتظره هستند.

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال های مختلف از جمله این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

ما آنها را در روزهایی ملاقات می کنیم که به توضیح اینکه چرا می خواهند برای آخر هفته فرار کنند، کمک می کند. تلما (جینا دیویس) به عنوان مدیر فروش منطقه ای یک شرکت فرش با مردی متاهل از خودباوری ازدواج کرده است. او همسرش را طبقه پایین‌تری از زندگی می‌بیند که تا زمانی که او وظایف خانه‌اش را ثابت نگه دارد و در برابر عصبانیت‌های او صبور باشد، باید او را تحمل کرد. لوییز (سوزان ساراندون) روی میزهایی در یک کافی شاپ منتظر می‌ماند و با یک نوازنده درگیر می‌شود که هر چقدر هم که بچه باشد، هیچ‌وقت آماده نیست که آرام بگیرد.

بنابراین دختران برای یک آخر هفته راهی جاده شدند (تلما آنقدر از شوهرش می ترسد که به جای اینکه به او بگوید، یک یادداشت برای او می گذارد). آنها تقریباً به دنبال این هستند که به نوعی دچار مشکل شوند. آن‌ها در سالنی که خیلی مایل‌ها پایین‌تر از جاده نیست، می‌پیچند و تلما، یک زن وحشی پس از چند مارگریت، پس از چند رقص با یک گاوچران شهری شروع به گرفتار شدن در شهوت می‌کند.

تماشای انیمیشن جدید دوبله فارسی و دانلود فیلم ترسناک در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

این امر، مانند معاشقه‌هایی که گاهی به طرز غم انگیزی انجام می‌دهند، منجر به تلاش برای تجاوز جنسی در پارکینگ می‌شود. و بعد از اینکه لوییز به کمک دوستش می آید، یک اتفاق ناگهانی و خشونت آمیز رخ می دهد که با مرگ مرد به پایان می رسد. و دو زن واقعاً به جاده زدند. آنها متقاعد شده اند که هیچ کس هرگز داستان آنها را باور نخواهد کرد -- که تنها پاسخ آنها فرار کردن و پنهان شدن است.

اکنون چیزی که در یک تصویر معمولی‌تر می‌تواند قابل پیش‌بینی باشد، می‌آید: ماشینی که در جاده‌های روستایی تنها در مقابل غروب سرخ خونی می‌چرخد، چنین چیزی، با موسیقی کانتری زیادی در موسیقی متن. «تلما و لوییز» در واقع سهم خود را از حیرت‌انگیزهای بصری روستایی و بلوز گمشده راه‌آهن دارد، اما قلب هم دارد. ساراندون و دیویس در فیلمنامه کالی خوری مواد لازم را برای دو شخصیت قابل قبول، متقاعد کننده و دوست داشتنی پیدا می کنند. و به‌عنوان بازیگر مانند یک تیم بلندپایه با هم کار می‌کنند و حتی در خطرناک‌ترین صحنه‌ها هم بدون اشتباه کردن قدم می‌زنند.

بسیاری از تماشاگران برای تماشای بهترین فیلم های درام و دانلود جدیدترین فیلم های اکشن به سایت فیلم نماوا مراجعه میکنند. 

آنها در طول راه ماجراهایی دارند، برخی شیرین، برخی غم انگیز، از جمله ملاقات با یک مرد جوان شیک اما جذاب به نام جی. فرش فروش. آنها همچنین با پیرمردانی روبرو می شوند که خطوط عمیقی بر چهره دارند و منادی عذاب هستند و سربازان دولتی و سایر ساکنان جاده.

 

البته آنها به هدف یک شکار انسان تبدیل می شوند. البته هر پلیسی در یک منطقه شش ایالتی دوست دارد آنها را کیف کند. اما در خانه در آرکانزاس یک پلیس (هاروی کایتل) وجود دارد که با آنها همدلی می کند و می بیند که چگونه خود را در این چاله حفر کردند و اکنون در شرف دفن شدن در آن هستند. او سعی می کند با آنها استدلال کند. برای "نگه داشتن وضعیت از گلوله برفی". اما این حرکت خاص خود را به خود می گیرد، به ویژه زمانی که تلما و لوییز شروع به سرمست شدن از عطر آزادی خود می کنند -- و با کشف این که دارای منابع و قابلیت های غیرقابل تصوری هستند.

بهترین فیلم های کره ای و فیلم های جدید نیز از دسته هایی هستند که میتوان در نماوا جستجو کرد.

«تلما و لوئیس» را ریدلی اسکات از بریتانیا کارگردانی کرد که تیتراژ قبلی او (بلید رانر، باران سیاه، افسانه) تسلط کامل فنی را نشان می‌دهد، اما گاهی اوقات علاقه زیادی به سؤالات روان‌شناختی ندارد. با این حال، این فیلم همدردی زیادی با کمدی انسانی نشان می‌دهد، و نحوه کمک او به ما برای درک آنچه در قلب این دو زن می‌گذرد، جالب است - چرا آنها باید کاری را که انجام می‌دهند انجام دهند.

دسته‌ی دیگری از فیلم ها مانند فیلم جنایی نیز مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است و به همین منظور بهترین فیلم های جنایی در این دسته بندی قرار گرفته است. بهترین فیلم های خانوادگی خارجی را نیز میتوانید در بخش اختصاصی نماوا پیدا کنید.

من به جای سه و نیم به فیلم چهار ستاره می دادم، به جز یک پلان، آخرین پلان قبل از شروع عنوان. این شات کاتارسیس است، نتیجه، لحظه ای که تلما و لوییز به حقیقتی می رسند که تمام سفرشان به سمت آن نشانه رفته است، و اسکات و سردبیرش، تام نوبل، آن را خراب می کنند. این یک قاب فریز است که به رنگ سفید محو می‌شود، که خوب است، با این تفاوت که این کار را با عجله‌ی نامناسب انجام می‌دهد، و بلافاصله کارناوالی مبتذل از حواس‌پرتی‌ها را دنبال می‌کند: فلاش‌بک‌ها به چهره‌های شاد دو زن، فیلم‌های پایانی، کشوری شاد. ترانه.

درگیر شدن در فیلمی که 128 دقیقه طول می کشد تا شما را به نتیجه ای برساند که به نظر می رسد سازندگان فیلم از آن می ترسند ناراحت کننده است. اگر اسکات و مانت اجازه می‌دادند که آخرین ضربه هفت تا ده ثانیه بیشتر طول بکشد، و سپس محو شدن را برای یک فاصله مناسب به سمت سفید نگه می‌داشتند، به نتیجه‌ای که شایسته آن بودند می‌رسیدند. آیا یک شلیک می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند؟ این یکی انجام می دهد.

فیلم بازی تقلید

تاریخ ارسال : 1401/08/11

فیلم بازی تقلید با بازی بندیکت کامبربچ در سال 2014 برنده جایزه اسکار شد.

تحلیل فیلم بازی تقلید

چقدر عجیب است که «بازی تقلید»، یکی از هیجان‌انگیزترین بازی‌های سرگرم‌کننده‌تر که در این فصل تعطیلات اکران می‌شود - همانطور که توسط جایزه انتخاب مردم در جشنواره فیلم تورنتو تأیید شده است - یکی از غم‌انگیزترین فیلم‌ها است.

برای تماشای فیلم های جدید خارجی 2022 برنده اسکار میتوانید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

از یک طرف، این یک تریلر پرتنش جنگ جهانی دوم در مورد یک تیم ستاره ای از بریتانیایی است که رمز انیگما آلمان نازی را شکستند. این فیلم فریاد الهام‌بخش خود را به رخ می‌کشد که در صورت از دست دادن آن سه بار تکرار می‌شود، که برای حک کردن بر روی کارت تبریکی با تزئینات مقدس بسیار مناسب است: «گاهی اوقات، این مردم هستند که هیچ‌کس تصور نمی‌کند کارهایی را انجام می‌دهند. آدم تصور می کند

از سوی دیگر، این بررسی شرایط غم انگیزی است که بر آلن تورینگ، قهرمان مرکزی فیلم، که با اختراع ماشینی انقلابی که عصر کامپیوتر را به وجود می آورد، پیروزی را برای متفقین به ارمغان می آورد. او بعداً به‌خاطر انجام فعالیت‌های همجنس‌گرایانه، که در آن زمان در انگلستان جرم‌انگاری شده بود، پیش از خودکشی در سال 1954، علنا ​​مورد توهین قرار گرفت و به طرز وحشیانه‌ای مجازات شد.

در کنار فیلم، سریال های جدید خارجی 2022 نیز به همراه انیمیشن های جدید 2022 در نماوا فراهم شده است.

این نابغه محصور که با کوتاه کردن قابل توجه جنگ جان‌های بی‌شماری را نجات داد، به‌جای اینکه با سینه‌ای پر از مدال آغشته شود، به‌جای زندان، به طرز بی‌رحمانه‌ای در معرض اختگی ناشی از مواد شیمیایی قرار گرفت. و از آنجایی که بسیاری از جزئیات به مدت 50 سال محرمانه نگهداری می شدند، تعداد کمی از وسعت شاهکارهای دوران جنگ او را می دانستند، حتی اگر به خاطر خدماتش در سال 1945 نشان امپراتوری بریتانیا را دریافت کرد. او رسماً توسط ملکه به دلیل تخلفاتش مورد عفو قرار گرفت. الیزابت در سال 2013 - یک مورد خیلی کم خیلی دیر.

این بیوگرافی غیر معمول در مورد ریاضیدان درخشان، غیرممکن متکبر و از نظر اجتماعی بی دست و پا (با بازی بندیکت کامبربچ، از هر نظر بی عیب و نقص) در ابتدا تا حدودی سخت خوانده می شود. به احتمال زیاد، هدف گراهام مور، فیلمنامه نویس، ساختن یک معما از فیلمی درباره حل معما بوده است. با این حال، این لزوماً چیز بدی نیست، وقتی قطعات در جای خود قرار گیرند. داستان شکسته در سال 1951 به عنوان یک راز آغاز می شود و کارآگاهی در حال تحقیق در مورد دزدی در خانه تورینگ است که به طور عجیبی، چیزی به سرقت رفته بود. سرانجام، داستان به سال 1928 برمی گردد و به یک داستان عاشقانه دلخراش تبدیل می شود، زیرا تورینگ نوجوان، یک اعجوبه پسر مدرسه ای که به طرز وحشیانه ای مورد آزار و اذیت قرار می گیرد، با پاکدامنی عاشق همکلاسی همکلاسی اش به نام کریستوفر می شود.

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال و تماشای فیلم عاشقانه جدید ایرانی میتوانید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

اما «بازی تقلید» زمانی که در اصل نسخه جاسوسی جان لو کار لایت از «انتقام نردها» است که در سال 1939 آغاز شد، بیشتر در بازی خود است، زیرا میدان نبردی از ذهن را معرفی می‌کند که بیشتر بر عقل برتر متکی است. از بمب برای شکست دادن دشمن. مورتن تیلدوم، کارگردان نروژی، در اولین کار انگلیسی زبان خود، علم کافی برای توضیح آنچه در خطر است را ارائه می‌کند، در حالی که تنش بی‌سابقه درگیر در ماموریت انجام شده توسط تورینگ و تعداد انگشت شماری دیگر از گروه‌های هوش بالا را تشدید می‌کند. امتیاز هیجان انگیز الکساندر دسپلات، تعلیق را بیشتر می کند و در عین حال گرانش موقعیت را به تصویر می کشد.

استخدام کامبربچ برای کار زنده کردن تورینگ ممکن است بی فکر به نظر برسد. به هر حال، چه بازیگر دیگری این روزها به خوبی برای نشان دادن یک شلوار هوشمند جذاب مناسب است؟ با عرض پوزش، رابرت داونی جونیور مشعل رد شد. کامبربچ به جای اینکه مدام به طرفداران «شرلوک» نقش برنده امی خود را به عنوان استاد استنباط آرتور کانن دویل یادآوری کند، رمز خود را در مورد نحوه تشخیص این نابغه عجیب و غریب خاص به عنوان یک موجود کاملاً مجزا، اما نه کمتر متقاعدکننده، شکسته است.

برای به تصویر کشیدن تورینگ، خرخر اغواکننده کامبربچ کمتر دلپذیر است، لب‌هایش کمی جمع شده است، نگاهش اغلب منحرف می‌شود و علیرغم اعتماد بی‌نظیرش به مهارت‌های تفکرش، فضایی از آسیب‌پذیری و مالیخولیا در او وجود دارد.

 اما، تورینگ، مانند شرلوک، به غبارهای کلامی که اغلب ختم به خنده می‌شود، ختم می‌شود، به‌ویژه با مافوق‌های مغروری مانند فرمانده سازش ناپذیر دنیستون (یک رقص چارلز فوق‌العاده، که هر زمان که ارباب کتابش عملاً بینی پاتریسیونش با انزجار بالا می‌رود. با صدای تند تند کامبربچ مواجه می شود). تورینگ همچنین محافظ خود را در رئیس اطلاعات مارک استرانگ دارد که با خونسردی، خونسردی و با یک چشمک حیله گرانه در هر مرحله برای سلاح مخفی نه دقیقاً دیپلماتیک خود دخالت می کند.

در میان ژانرهای موجود فیلم عاشقانه خارجی طرافداران زیادی را به خود اختصاص داده است. همچنین دانلود فیلم در ژانرهای مختلف از جمله دانلود فیلم علمی تخیلی 2022 به نماوا سر بزنید.

در مورد بقیه کدشکن‌ها، متیو گود به‌عنوان قهرمان شطرنج کادیش هیو الکساندر که در ابتدا با تورینگ سر می‌زند تا به عمق توانایی‌هایش پی می‌برد. در نقش جان کایرنکراس، آلن لیچ، معروف به برانسون، راننده ایرلندی که در «دانتون ابی» به اشراف تروریسم تبدیل شده، شناخته می‌شود، که بردبارترین فرد نسبت به خصلت‌های تورینگ است.

با این حال، اگر کسی به تلاش های کامبربچ نزدیک شود، کایرا نایتلی است. او در نقش جوآن کلارک، گرما، شوخ طبعی و شوخ طبعی بسیار مورد نیاز را به صحنه می آورد و بلافاصله پس از اینکه به اشتباه به عنوان کاندیدای منشی انتخاب می شود، در حالی که تلاش می کند برای یک موقعیت رمز شکن انتخاب شود، محبت تماشاگران را جلب می کند.

فیلم 007: فقط به خاطر چشمان تو

تاریخ ارسال : 1401/08/08

فیلم 007: فقط به خاطر چشمان تو یکی از فیلم های برنده اسکار در سال 1981 است.

فیلم ۰۰۷: فقط به خاطر چشمان تو یک فیلم هیجان انگیز جیمز باند است که به خوبی ساخته شده و محصولی قابل احترام از خط تولید 007 است. اما بیش از این نیست. البته شوخ طبعی خاص شان کانری باندز را ندارد، اما شکوه بصری راجر مور باندز مانند «جاسوسی که مرا دوست داشت» یا جلوه‌های ویژه برابر با ندارد. و در این دوره از جلوه‌های بصری الهام‌گرفته‌شده از جورج لوکاس و استیون اسپیلبرگ، کاملاً در یک لیگ نیست. این بدون شک برای تهیه کننده آلبرت (کابی) بروکلی، که مجموعه «جیمز باند» را به اثر زندگی خود تبدیل کرده است، شوکه کننده خواهد بود

.

فیلم هندی دوبله فارسی در کنار فیلم های خارجی آمریکایی در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

بروکلی و شریک فقیدش، هری سالتزمن، ژانری را ابداع کردند که هالیوود آن را «فیلم رویداد» یا «فیلم جلوه‌های ویژه» می‌نامد. موادی که باند آن‌ها را محبوب کرد و دیگران از آنها تقلید کردند، همیشه شامل شخصیت‌های فوق‌العاده، شیرین کاری‌های هیجان‌انگیز، توطئه‌های پوچ برای نابودی یا حکومت بر جهان و البته یک قهرمان بود. حماسه های 007 در اواخر دهه 60 و اوایل دهه 70 حق ثبت اختراع این فرمول را داشتند، اما آنها در حال رشد هستند. «فقط برای چشمان تو» هیچ شگفتی ندارد. ما تمام صحنه‌های بزرگ را قبلاً دیده‌ایم، و وقتی معلوم می‌شود که مقر تبهکاران در یک قلعه تسخیرناپذیر بالای کوه مستقر هستند، خمیازه می‌کشیم. بعد از «Where Eagles Dare» و «The Guns Of Navarone» و آتشفشان توخالی ژاپنی که خود باند زمانی به آن نفوذ کرد، اجازه دهید با آن روبرو شویم: وقتی یک قلعه تسخیرناپذیر در بالای کوه را دیدید، همه آنها را دیدید.

فیلم سینمایی و فیلم جدید 2022 نیز در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

فیلم با گیر افتادن جیمز باند در داخل یک هلیکوپتر کنترل از راه دور آغاز می شود که توسط یک سادیست کچل روی ویلچر هدایت می شود. پس از پیروزی باند، دیگر هرگز به این حادثه اشاره نمی شود. این فیلم شامل از دست دادن کد مخفی بریتانیا برای کنترل موشک های زیردریایی است. روس ها دوست دارند آن را داشته باشند. ماموریت باند: بازیابی کنسول کنترل از کشتی غرق شده در دریای اژه. فیلم به مجموعه ای از قطعات تقسیم می شود. باند و آخرین باندگرل او (کارول بوکت مو بلند و غیر نمایشی) در یک مینی ساب شیرجه می‌زنند، در تعقیب و گریز پیچیده در جاده‌های عقب یونان شرکت می‌کنند، با لباس‌های خیس از میان لاشه غرق‌شده می‌خزند، تقریباً غرق می‌شوند و منفجر می‌شوند و غیره. برای تنوع، Bond و Bouquet به عنوان طعمه کوسه پشت یک قایق موتوری کشیده می شوند و سپس باند از کوه قلعه بالا می رود. یک نگهبان قلعه باند را که از طناب هزاران پا در هوا آویزان است، می بیند. او چه کار می کند؟ آیا او فقط طناب را قطع می کند؟ نه، قربان، نگهبان بخشی از راه را پایین می‌آورد تا باند را به وسوسه بیاندازد و به او اجازه می‌دهد هر چند وقت یکبار بیفتد. بقیه قابل پیش بینی است.

در کنار تماشای آنلاین فیلم و سریال، انیمیشن سینمایی نیز در سایت فیلم نماوا موجود است.

در فیلمی با مهارت های قابل احترام و لذت های متوسط، یک ناامیدی آشکار وجود دارد. رابطه بین راجر مور و کارول بوکت هرگز به شکل جالبی شکل نمی گیرد. از روزهایی که شان کانری نقش او را بازی می کرد، مامور 007 همیشه رفتاری خشک، آرام و طنزآمیز با زنان داشته است. راجر مور با همین چالش روبرو شده است، به ویژه در مقابل باربارا باخ در «جاسوسی که مرا دوست داشت». اما مور و بوکت در «فقط برای چشمان تو» هیچ شیمی واقعی ندارند. هیچ کدام از آن بازی های شوخی وجود ندارد. خیلی روتین است. کل فیلم خیلی معمولی است.

فیلم عاشقانه 2022 نیز از ژانرهای پرطرفدار در نماوا هستند.

«فقط برای چشمان تو» آن سرگرمی پراکنده «Moonraker» نیست، اما لحن آن به طور مداوم کمیک است حتی زمانی که متریال اینطور نیست. هیچ شخصیت شروری که با گلدفینگر یا آرواره برابری کند ندارد، اما یکی از جذاب‌ترین خانم‌های پیشرو در بین هر تصویر باند را دارد. او کارول بوکت است، زیبایی قد بلند و با موهای تیره که نیمی از نقش اصلی را در «آن شی مبهم آرزو» لوئیس بونوئل بازی کرد.

بازیگران مکمل شامل توپول هستند که هنوز نمی توانند در مقابل زیبا بازی کردن مقاومت کنند. لین هالی جانسون به عنوان یک قهرمان اسکیت باز روی یخ، که او هم هست. جولیان گلاور در نقش مرد بد اصلی و مایکل گوترد که به استفاده از عینک های هشت ضلعی مفهومی جدید و بد می بخشد. پس‌اسکریپت بسیار خنده‌دار فیلم، یکی از معروف‌ترین زوج‌های متاهل بریتانیایی را معرفی می‌کند که جان ولز و جانت براون آن را شیطانی بازی می‌کنند. و عناوین آغازین موریس بایندر، که همیشه یکی از ویژگی های جذاب فیلم های باند است، هنوز هم فوق العاده هستند.

علاوه بر تماشا، امکان دانلود فیلم ها در تمامی ژانرها وجود دارد و برای دانلود فیلم علمی تخیلی 2022 که یکی از دسته ها است، میتوانید به نماوا مراجعه نمایید.

"فقط برای چشمان شما" که به PG ("پیشنهاد راهنمایی والدین") رتبه بندی شده است، حاوی برخی موقعیت های ملایم و برخی برخوردهای خشونت آمیز است که کمتر ترسناک هستند تا خنده دار.

برای سرگرمی کودکان نیز میتوانید انیمیشن های جدید را به صورت آنلاین پخش یا دانلود کنید.

بیگانگان در قطار

تاریخ ارسال : 1401/07/27

در این مطلب به بررسی فیلم قدیمی آلفرد هیچکاک به نام بیگانگان در قطار پرداخته شده است.

وحشت پایدار در زندگی آلفرد هیچکاک این بود که او را متهم به جنایتی کنند که مرتکب نشده است. این ترس در قلب بسیاری از بهترین فیلم های او قرار دارد، از جمله فیلم بیگانگان در قطار (1951)، که در آن مردی مظنون آشکار خفه شدن همسرش می شود. او به دلیل نبوغ نقشه اصلی قاتل، مظنونی عالی می‌سازد: دو غریبه «قتل‌هایی را مبادله می‌کنند»، که هر کدام فردی را که دیگری می‌خواهد بمیرد، می‌کشد. هر دوی آنها برای زمان جنایت دارای حقایق محرمانه ای هستند و هیچ ارتباط احتمالی بین قاتل و قربانی وجود نخواهد داشت.

فیلم خارجی و سریال خارجی را میتوانید از سایت فیلم نماوا تماشا کنید.

این طرحی است که از نبوغ و غیراخلاقی ساخته شده است، بر اساس اولین رمان پاتریشیا هایسمیت (1921-1995)، که در رمان های ریپلی خود و جاهای دیگر مجذوب جنایتکاران باهوشی بود که نه از روی اشتیاق بلکه از روی محاسبه دقیق عمل می کردند و معمولا از جنایات خود دور شود معامله قتل «متقاطع» در «غریبه‌ها در قطار» واقعاً می‌توانست عالی عمل کند - به جز جزئیاتی که تنها یکی از غریبه‌ها با آن موافق است.

در نماوا، فیلم ایرانی، برنامه کودک نیز در کنار فیلم خارجی وجود دارد.

گای هاینس، تنیس باز مشهور، در قطار توسط برونو آنتونی شناخته می شود که گفتگوی او اطلاعات دقیقی از زندگی خصوصی گای را نشان می دهد. گای می خواهد از همسر خیانتکارش، میریام (کیسی راجرز) طلاق بگیرد تا با آن مورتون (روث رومن)، دختر یک سناتور آمریکایی ازدواج کند. برونو هنگام صرف ناهار در کوپه خصوصی خود، فاش می‌کند که می‌خواهد پدرش بمیرد، و یک "جنایت کامل" را پیشنهاد می‌کند که در آن او همسر گای را می‌کشد، گای پدر برونو را می‌کشد، و هیچ‌کدام هرگز مشکوک نمی‌شوند.

برای تماشای جدیدترین فیلم و سریال ها به سایت فیلم نماوا بروید.

روش برونو تند و تلقین آمیز است، با ته مایه های همواروتیک. گای از ارجاعات به زندگی خصوصی خود آزرده می شود، اما به طور غیرقابل توضیحی گفتگو را قطع نمی کند - که در یک یادداشت مبهم به پایان می رسد، برونو تلاش می کند گای را با این طرح موافقت کند، و گای سعی می کند او را با خوشحالی همراهی کند و به او بپردازد. از شر او خلاص شوید

فیلمهای سینمایی ایرانی، فیلم های اسکار، انیمیشن جدید دوبله فارسی در سایت فیلم نماوا وجود دارد.

اما برونو همسر گای را می کشد و سپس از گای می خواهد که نیمی از معامله اش را حفظ کند. به‌عنوان یک طرح، این نکته‌ای است که هیچکاک آن را غیرقابل مقاومت می‌دانست - به‌ویژه که گای انگیزه‌ای برای قتل همسرش دارد، اوایل روز مرگ او در یک دعوای عمومی با او دیده شد و حتی به نامزدش گفت که این کار را خواهد کرد. دوست دارم میریام را "خفه کنم".

هیچکاک گفت که انتخاب صحیح بازیگران او را در زمان داستان نویسی نجات داد، زیرا تماشاگران ویژگی هایی را در بازیگران حس می کردند که نیازی به املای آنها نبود. مطمئنا انتخاب فارلی گرنجر در نقش گای و رابرت واکر در نقش برونو بسیار مهم است. گفته می‌شود که هیچکاک ویلیام هولدن را برای نقش گای می‌خواست (او به فرانسوا تروفو گفت: «او قوی‌تر است»)، اما هولدن همه اشتباه می‌کرد - خیلی محکم، بیش از حد توسط برونو (علیرغم اینکه هولدن به یک هنرپیشه سالخورده اجازه می‌داد دستکاری کند). او در "بلوار غروب").

گرنجر نرم‌تر و گریزان‌تر و قانع‌کننده‌تر است زیرا سعی می‌کند به جای رد کردن قاطعانه برونو، از شبکه مکالمه‌اش خارج شود. واکر نقش برونو را در نقش لاس زدن و اغواگر بازی می‌کند، در اولین ملاقات آن‌ها خیلی نزدیک می‌نشیند، و سپس تمام طول در مقابل گای در کوپه خصوصی دراز می‌کشد. جلسه در قطار، که احتمالاً توسط برونو برنامه ریزی شده بود، بیشتر شبیه یک پیکاپ است تا یک برخورد تصادفی.

علاوه بر تماشای آنلاین فیلم و سریال دانلود فیلم مانند دانلود فیلم ترسناک در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

این حس دو شخصیت معیوب - یکی بد، یکی ضعیف، با تنش جنسی ناگفته - است که فیلم را جذاب و تا نیمه قابل قبول می کند و به توضیح اینکه چگونه برونو می تواند تا این حد به اجرای نقشه خود نزدیک شود کمک می کند. های اسمیت یک لزبین بود که رمان هایش عمق روانشناختی عجیبی دارند. زندگی‌نامه اندرو ویلسون در سال 2003 می‌گوید که او اغلب عاشق زنان مستقیم می‌شد، و داستان‌های او اغلب از زیرمتن مدفونی از جذابیت همجنس‌بازان استفاده می‌کنند - مانند فیلم «آقای ریپلی با استعداد» که در سال 1999 فیلمی شد که در آن قهرمان جنایتکارش تام ریپلی ساخته شد. عاشق معدن کاری خود دیکی گرین لیف نیست، بلکه عاشق هویت و سبک زندگی خود می شود.

فیلم های خانوادگی دسته ی دیگری هستند که محبوب نماوایی ها هستند.

اگرچه همجنسگرایی در سال 1951 هنوز جرأت نمی کرد نام خود را با صدای بلند به زبان بیاورد، هیچکاک کاملاً از جهت گیری برونو آگاه بود و در واقع نسخه جداگانه آمریکایی و انگلیسی فیلم را ویرایش کرد - و شدت "اغواکننده" را در چاپ آمریکایی کاهش داد. شایان ذکر است که هیچکاک همچنین گرنجر را در «طناب» ​​(1948) بر اساس پرونده لئوپولد-لوب انتخاب کرد. این داستان دیگری در مورد یک پیمان قتل با زیرمطلبی بود.

انیمه جدید ژاپنی جدید را از نماوا دنبال کنید. 

انیمیشن لانه (Burrow)

تاریخ ارسال : 1401/07/26

انمیشن لانه، انیمیشنی کوتاه و برنده جایزه اسکار است که نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده است.

انیمیشن لانه (Burrow) یک فیلم کوتاه دو بعدی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۰ به نویسندگی و کارگردانی مادلین شرفیان است که توسط مایکل کاپبارات در استودیو انیمیشن پیکسار تهیه شده و توسط استودیو والت دیزنی موشن پیکچرز توزیع شده است. داستان یک خرگوش جوان را نشان می دهد که او سعی می کند لانه رویاهای خود را بسازد، هر بار که به طور تصادفی به خانه همسایه می زند خجالت می کشد. هشتمین فیلم کوتاه از سری SparkShorts، این فیلم کوتاه در 25 دسامبر 2020 در کنار Soul در دیزنی پلاس منتشر شد. این فیلم کوتاه نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین انیمیشن کوتاه در نود و سومین دوره جوایز اسکار شد.

برای تماشای این انیمیشن دیزنی به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

یک خرگوش قهوه ای کوچک طرحی خشن و کودکانه از خانه رویایی خود را روی یک کاغذ خط دار کشیده است. هنگامی که او شروع به حفاری می کند، دو نفر از همسایگان جدیدش، یک خال و یک موش صحرایی، هر دو مشتاقانه کمک خود را ارائه می دهند و نقشه های دقیق و نقشه های کف لانه هایی را که برای خانواده خود ساخته بودند به نمایش می گذارند. خرگوش که از سادگی و بی‌تجربه‌ای نقاشی‌اش خجالت می‌کشد، آن را از آنها پنهان می‌کند، وانمود می‌کند که جایی دارد، و دیوانه‌وار شروع به کندن عمیق‌تر می‌کند تا از آنها دور شود و آنها را گیج می‌کند.

در کنار تماشای انیمه و انیمیشن، دانلود سریال و دانلود فیلم نیز در نماوا فراهم شده است.

در طول حفاری‌اش، او به طور تصادفی به همسایگان زیرزمینی‌اش حمله می‌کند، از جمله قورباغه‌هایی که کتابخانه دارند، برخی از نانوایان جوجه تیغی که به او کلوچه می‌دهند، تعدادی نیوتن حمام که به او حوله می‌دهند، و برخی سوسک‌ها و مورچه‌ها که فکر می‌کنند. او سرگرمی آنها برای شب است. این حوادث باعث شرمندگی او می شود، علیرغم این واقعیت که به نظر می رسد هیچ یک از همسایه ها به دخالت های او اهمیت نمی دهند. پس از بیدار شدن تصادفی حیوانی با صدای بداخلاق در غاری تاریک، او به سمت سنگ بستر فرار می کند. در نهایت دور از دیگران، او سعی می کند سوراخ را باز کند و نوعی لانه ایجاد کند، اما به سطح آب برخورد کرد. آب آزاد شده شروع به سرازیر شدن از سوراخ او به سمت لانه های همسایه ها می کند.

فیلم ایرانی نیز در نماوا پرطرفدار است. یکی از ژانرهای پربازدید آن فیلم سینمایی کمدی است.

خرگوش با گریه به غار تاریک فرار می کند و دوباره حیوان را بیدار می کند تا اشتباه خود را توضیح دهد. این حیوان با صدای ترسناک یک گورکن راحت و خواب آلود است که برای احضار سایر همسایگان غرش می کند. آنها همراه با خرگوش، یک تونل جانبی حفر می کنند تا آب را به سطح زمین هدایت کنند و یک چشمه را تشکیل دهند و خانه هایشان را نجات دهند. خرگوش قدردان نقاشی خود را به همسایه‌ها نشان می‌دهد که به او کمک می‌کنند تا آن را از نظر تدارکاتی بهبود بخشد، اما همچنان خانه‌ای مانند آنچه تصور می‌کرد بسازد، حتی تا توپ دیسکویی که در حمام کشیده است. فیلم کوتاه با تعمیر صندوق پستی خرگوش به پایان می رسد.

در سپتامبر 2020، پیکسار اعلام کرد که یک فیلم کوتاه انیمیشن دوبعدی با عنوان انیمیشن لانه قبل از فیلم بلند Soul در سینماها نمایش داده می‌شود و اولین فیلم کوتاه پیکسار پس از Bao خواهد بود. این فیلم کوتاه به کارگردانی مادلین شرفیان و تهیه کنندگی مایک کابارات ساخته شده است. در 9 اکتبر 2020، اعلام شد که این فیلم کوتاه به جای آن در دیزنی پلاس نمایش داده می شود.

از پرطرفدارترین ژانرهای فیلم ها در کنار کارتون های رنگارنگ می توان به فیلم اکشن جنگی و فیلم فانتزی اشاره کرد.

انیمیشن لانه در بخش بهترین اثر کوتاه دراماتیک نامزد دریافت جایزه بزرگ Ursa Major شد. جوایز Ursa Major در زمینه آثار خزدار fandom اعطا می شود و جوایز اصلی در زمینه انسان شناسی است. این فیلم نامزد جایزه اسکار بهترین انیمیشن کوتاه شد، اما به فیلم کوتاه نتفلیکس اگر اتفاقی بیفتد من تو را دوست دارم شکست خورد.

در حالی که هیچ آهنگسازی به طور رسمی نامگذاری نشده است، موسیقی در کوتاه بر اساس موسیقی ولفگانگ آمادئوس موتزارت (شامل موومان سوم کنسرتو اوبوئه او) بود که در لیست تشکر ویژه قرار گرفت.

کوتاه، شیرین دیزنی و نماینده زمانه ماست. به همین دلیل است که انیمیشن لانه از Pixar SparkShorts نامزد اسکار برای انیمیشن کوتاه در سال 2021 است.

 

فیلم کوتاه 6 دقیقه ای مادلین شرفیان بر فرمول مشخصه دیزنی متمرکز است و روایتی کوتاه اما دلچسب در مورد یادگیری یک درس مفید ارائه می دهد.

 

انیمیشن لانهیک قافیه مهد کودک است که زنده می شود. این داستان از خرگوش جوانی می گوید که سعی می کند فضایی در زمین برای خانه رویاهای خود پیدا کند. در طول مسیر، خرگوش با مجموعه‌ای از موجودات زمینی دیگر از خال گرفته تا بیس روبه‌رو می‌شود، و در وحشت برای یافتن حریم خصوصی باعث ایجاد مشکلی می‌شود که همه ساکنان را دور هم جمع می‌کند و به خرگوش می‌آموزد که خانه آن چیزی نیست که شما تصور می‌کنید. از یک فضا اما با چه کسی فضا را به اشتراک می گذارید.

 

البته این یک روایت به موقع است، روایتی که نشان می دهد که صبور بودن برای همسایگان بدون توجه به اختلافات شما از اهمیت حیاتی برخوردار است. چیزی که میلیاردها نفر از ما که در خانه‌های خود محصور شده‌ایم بدون شک می‌توانیم آن را در دوران قرنطینه بدانیم یا از آن بیاموزیم.

 

این فیلم، مانند بسیاری از فیلم‌های کوتاه برند دیزنی و پیکسار که توسط آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک نامزد شده‌اند، دیالوگ ندارد، در عوض انیمیشن برای شخصیت‌ها، داستان‌ها و اهدافشان حیاتی است.

 

گفتن چیزی عمیق و عمیق در 6 دقیقه نسبتاً دشوار است، اما با پیروی از ساختار قافیه مهد کودک، و با اشاره به مشکلات زندگی واقعی ما، انیمیشن لانه به همان جهانی بودن دست می یابد که در برند دیزنی مرکزیت دارد.


صفحه 3 از 14