فیلم بازی تقلید

تاریخ ارسال : 1401/08/11

فیلم بازی تقلید با بازی بندیکت کامبربچ در سال 2014 برنده جایزه اسکار شد.

تحلیل فیلم بازی تقلید

چقدر عجیب است که «بازی تقلید»، یکی از هیجان‌انگیزترین بازی‌های سرگرم‌کننده‌تر که در این فصل تعطیلات اکران می‌شود - همانطور که توسط جایزه انتخاب مردم در جشنواره فیلم تورنتو تأیید شده است - یکی از غم‌انگیزترین فیلم‌ها است.

برای تماشای فیلم های جدید خارجی 2022 برنده اسکار میتوانید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

از یک طرف، این یک تریلر پرتنش جنگ جهانی دوم در مورد یک تیم ستاره ای از بریتانیایی است که رمز انیگما آلمان نازی را شکستند. این فیلم فریاد الهام‌بخش خود را به رخ می‌کشد که در صورت از دست دادن آن سه بار تکرار می‌شود، که برای حک کردن بر روی کارت تبریکی با تزئینات مقدس بسیار مناسب است: «گاهی اوقات، این مردم هستند که هیچ‌کس تصور نمی‌کند کارهایی را انجام می‌دهند. آدم تصور می کند

از سوی دیگر، این بررسی شرایط غم انگیزی است که بر آلن تورینگ، قهرمان مرکزی فیلم، که با اختراع ماشینی انقلابی که عصر کامپیوتر را به وجود می آورد، پیروزی را برای متفقین به ارمغان می آورد. او بعداً به‌خاطر انجام فعالیت‌های همجنس‌گرایانه، که در آن زمان در انگلستان جرم‌انگاری شده بود، پیش از خودکشی در سال 1954، علنا ​​مورد توهین قرار گرفت و به طرز وحشیانه‌ای مجازات شد.

در کنار فیلم، سریال های جدید خارجی 2022 نیز به همراه انیمیشن های جدید 2022 در نماوا فراهم شده است.

این نابغه محصور که با کوتاه کردن قابل توجه جنگ جان‌های بی‌شماری را نجات داد، به‌جای اینکه با سینه‌ای پر از مدال آغشته شود، به‌جای زندان، به طرز بی‌رحمانه‌ای در معرض اختگی ناشی از مواد شیمیایی قرار گرفت. و از آنجایی که بسیاری از جزئیات به مدت 50 سال محرمانه نگهداری می شدند، تعداد کمی از وسعت شاهکارهای دوران جنگ او را می دانستند، حتی اگر به خاطر خدماتش در سال 1945 نشان امپراتوری بریتانیا را دریافت کرد. او رسماً توسط ملکه به دلیل تخلفاتش مورد عفو قرار گرفت. الیزابت در سال 2013 - یک مورد خیلی کم خیلی دیر.

این بیوگرافی غیر معمول در مورد ریاضیدان درخشان، غیرممکن متکبر و از نظر اجتماعی بی دست و پا (با بازی بندیکت کامبربچ، از هر نظر بی عیب و نقص) در ابتدا تا حدودی سخت خوانده می شود. به احتمال زیاد، هدف گراهام مور، فیلمنامه نویس، ساختن یک معما از فیلمی درباره حل معما بوده است. با این حال، این لزوماً چیز بدی نیست، وقتی قطعات در جای خود قرار گیرند. داستان شکسته در سال 1951 به عنوان یک راز آغاز می شود و کارآگاهی در حال تحقیق در مورد دزدی در خانه تورینگ است که به طور عجیبی، چیزی به سرقت رفته بود. سرانجام، داستان به سال 1928 برمی گردد و به یک داستان عاشقانه دلخراش تبدیل می شود، زیرا تورینگ نوجوان، یک اعجوبه پسر مدرسه ای که به طرز وحشیانه ای مورد آزار و اذیت قرار می گیرد، با پاکدامنی عاشق همکلاسی همکلاسی اش به نام کریستوفر می شود.

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال و تماشای فیلم عاشقانه جدید ایرانی میتوانید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

اما «بازی تقلید» زمانی که در اصل نسخه جاسوسی جان لو کار لایت از «انتقام نردها» است که در سال 1939 آغاز شد، بیشتر در بازی خود است، زیرا میدان نبردی از ذهن را معرفی می‌کند که بیشتر بر عقل برتر متکی است. از بمب برای شکست دادن دشمن. مورتن تیلدوم، کارگردان نروژی، در اولین کار انگلیسی زبان خود، علم کافی برای توضیح آنچه در خطر است را ارائه می‌کند، در حالی که تنش بی‌سابقه درگیر در ماموریت انجام شده توسط تورینگ و تعداد انگشت شماری دیگر از گروه‌های هوش بالا را تشدید می‌کند. امتیاز هیجان انگیز الکساندر دسپلات، تعلیق را بیشتر می کند و در عین حال گرانش موقعیت را به تصویر می کشد.

استخدام کامبربچ برای کار زنده کردن تورینگ ممکن است بی فکر به نظر برسد. به هر حال، چه بازیگر دیگری این روزها به خوبی برای نشان دادن یک شلوار هوشمند جذاب مناسب است؟ با عرض پوزش، رابرت داونی جونیور مشعل رد شد. کامبربچ به جای اینکه مدام به طرفداران «شرلوک» نقش برنده امی خود را به عنوان استاد استنباط آرتور کانن دویل یادآوری کند، رمز خود را در مورد نحوه تشخیص این نابغه عجیب و غریب خاص به عنوان یک موجود کاملاً مجزا، اما نه کمتر متقاعدکننده، شکسته است.

برای به تصویر کشیدن تورینگ، خرخر اغواکننده کامبربچ کمتر دلپذیر است، لب‌هایش کمی جمع شده است، نگاهش اغلب منحرف می‌شود و علیرغم اعتماد بی‌نظیرش به مهارت‌های تفکرش، فضایی از آسیب‌پذیری و مالیخولیا در او وجود دارد.

 اما، تورینگ، مانند شرلوک، به غبارهای کلامی که اغلب ختم به خنده می‌شود، ختم می‌شود، به‌ویژه با مافوق‌های مغروری مانند فرمانده سازش ناپذیر دنیستون (یک رقص چارلز فوق‌العاده، که هر زمان که ارباب کتابش عملاً بینی پاتریسیونش با انزجار بالا می‌رود. با صدای تند تند کامبربچ مواجه می شود). تورینگ همچنین محافظ خود را در رئیس اطلاعات مارک استرانگ دارد که با خونسردی، خونسردی و با یک چشمک حیله گرانه در هر مرحله برای سلاح مخفی نه دقیقاً دیپلماتیک خود دخالت می کند.

در میان ژانرهای موجود فیلم عاشقانه خارجی طرافداران زیادی را به خود اختصاص داده است. همچنین دانلود فیلم در ژانرهای مختلف از جمله دانلود فیلم علمی تخیلی 2022 به نماوا سر بزنید.

در مورد بقیه کدشکن‌ها، متیو گود به‌عنوان قهرمان شطرنج کادیش هیو الکساندر که در ابتدا با تورینگ سر می‌زند تا به عمق توانایی‌هایش پی می‌برد. در نقش جان کایرنکراس، آلن لیچ، معروف به برانسون، راننده ایرلندی که در «دانتون ابی» به اشراف تروریسم تبدیل شده، شناخته می‌شود، که بردبارترین فرد نسبت به خصلت‌های تورینگ است.

با این حال، اگر کسی به تلاش های کامبربچ نزدیک شود، کایرا نایتلی است. او در نقش جوآن کلارک، گرما، شوخ طبعی و شوخ طبعی بسیار مورد نیاز را به صحنه می آورد و بلافاصله پس از اینکه به اشتباه به عنوان کاندیدای منشی انتخاب می شود، در حالی که تلاش می کند برای یک موقعیت رمز شکن انتخاب شود، محبت تماشاگران را جلب می کند.