تماشای کارتون دایناسور خوب

تاریخ ارسال : 1401/11/04

پیکسار در طول پانزده فیلم اول خود، چند فیلم عالی (مانند مجموعه «داستان اسباب‌بازی»، «راتاتوی» و «درون بیرون») و برخی از فیلم‌های نه چندان عالی (مانند هر چیزی با کلمه « ماشین‌ها" در عنوان). با این حال، بهترین آنها آنهایی هستند که ایده اولیه را جذاب می کنند و آن را با نوع شخصیت های توسعه یافته، توطئه های مبتکرانه و طنین احساسی که به ندرت در فیلم هایی با هدف مخاطبان خانوادگی دیده می شود، توضیح می دهند.

تماشای کارتون دایناسور خوب

پیکسار در طول پانزده فیلم اول خود، چند فیلم عالی (مانند مجموعه «داستان اسباب‌بازی»، «راتاتوی» و «درون بیرون») و برخی از فیلم‌های نه چندان عالی (مانند هر چیزی با کلمه « ماشین‌ها" در عنوان). با این حال، بهترین آنها آنهایی هستند که ایده اولیه را جذاب می کنند و آن را با نوع شخصیت های توسعه یافته، توطئه های مبتکرانه و طنین احساسی که به ندرت در فیلم هایی با هدف مخاطبان خانوادگی دیده می شود، توضیح می دهند. مشکل جدیدترین تلاش آنها، "دایناسور خوب" این است که ایده اولیه جالبی دارد اما به طور عجیبی در مورد چگونگی پیگیری آن مطمئن نیست. نتیجه نهایی فیلمی است که عناصر امیدوارکننده ای دارد و اغلب به نظر می رسد که در آستانه تبدیل شدن به چیزی شگفت انگیز است، اما هرگز نمی تواند آن گوشه خاص را تغییر دهد.

یکی از ژانرهای محبوب فیلم در نماوا، فیلم هندی است. آرشیوی از بهترین فیلم های هندی جهان و بهترین فیلم های ایرانی در سایت فیلم نماوا قرار گرفته است.

غرور اصلی این فیلم غیرقابل انکار است - اگر سیارکی که 65 میلیون سال پیش با زمین برخورد کرد واقعاً هدف خود را از دست می داد و دایناسورهایی که در اثر برخورد آن منقرض شدند می توانستند به رشد و تکامل خود به عنوان یک گونه ادامه دهند چه اتفاقی می افتاد. ? پس از یک مقدمه کوتاه که نشان می‌دهد این نزدیکی از دست رفته است، فیلم چند میلیون سال جلوتر می‌رود تا روی خانواده‌ای از آپاتوزاروس تمرکز کند که از مزرعه خود مراقبت می‌کنند.

کارتون جدید و برنامه کودک سینمایی جدید نیز در نماوا برای کودکان فراهم شده است.

افسوس که کوچکترین از این دسته، آرلو بداخلاق (با صداپیشگی ریموند اوچوآ) قادر به انجام کارهای زیادی نیست و توسط خواهر و برادرهای بزرگتر باک (مارکوس اسکریبنر) و لیبی (ماله پادیلا) و پدرش (جفری رایت) متلک می شود. و مادر (فرانسیس مک دورمند) سعی می کنند به او اطمینان دهند که مقدر بزرگی است. یک روز، در حالی که یک کودک وحشی (جک برایت) را تعقیب می کند که محصولات آنها را می دزدد، آرلو ترسناک و پدرش در یک طوفان شدید باران گرفتار می شوند و والدین کودکان حساس تر، بهتر است کلینکس را آماده کنند.

برای تماشای انیمیشن جدید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

آرلو در حالی که تلاش می کند تا قبل از رسیدن زمستان به مادرش کمک کند تا محصولات خود را وارد کند، با همان کودکی برخورد می کند که او را مقصر مرگ پدرش می داند و در حالی که او را تعقیب می کند، آن دو به رودخانه می افتند و قبل از شستن، مایل ها را به زیر آب می برند. در ساحل در ابتدا، آرلو از بچه متنفر است، اما پسر، که نه تنها مانند یک سگ رفتار می کند، بلکه به زودی به نام Spot پاسخ می دهد، در نهایت روی او رشد می کند و آن دو با هم دوست می شوند زیرا متوجه می شوند که بیشتر از چیزی که تصور می شود مشترک هستند. همانطور که آرلو و اسپات سفر طولانی و پرخطر به سمت خانه آرلو را آغاز می کنند، با خطراتی مانند یک مار کبری غول پیکر و سه پتروداکتیل (که رهبر آنها توسط استیو زان صداپیشگی می کند) مواجه می شوند که نگرش به ظاهر آرام آنها در تضاد آشکار با میل آنها است. برای وحشیانه کردن هر چیزی که می توانند چنگال خود را به دست آورند. تا حدودی دوستانه تر از سه T-Rexes (با صدای سام الیوت، آنا پاکوین و A.J. Buckley) هستند که به اندازه کافی عجیب، باغداران بوفالو هستند که سعی می کنند گله خود را از دست برخی از شکارچیان خش خش نجات دهند.

اگر برای تماشای آنلاین فیلم ها به مشکلی برخوردید یا تماشای فیلم را برای زمان دیگری میخواهید میتوانید دانلود فیلم ها و سریال ها را در نظر بگیرید. برای دانلود فیلم دوبله یا با زیرنویس فارسی میتوانید به سایت نماوا مراجعه نمایید.   

ایده های خوبی در فیلمنامه مگ لوفاو وجود دارد، مانند ایده وارونه کردن روایت کلاسیک پسر و حیوان خانگی اش به گونه ای که پسر حیوان خانگی باشد، و روشی که با معرفی آن تهدیدی برای تبدیل شدن به یک وسترن تمام عیار است. از T-Rexes (از جمله صحنه آتش کمپ کامل با کسی که آهنگی غم انگیز را روی یک هارمونیکا می نوازد). اما هنگامی که آنها را معرفی می کند، فیلم تمایل دارد آنها را رها کند تا روایت دیگری از داستان ظاهراً نامناسبی را تعریف کند که یاد می گیرد خود را جمع و جور کند و از هدایای خود برای نجات روز و نشان دادن اثر خود در جهان استفاده کند. قسمت اعظم آن با عناصری ترکیب شده است که برای هر کسی که آثاری مانند «کتاب جنگل»، «شیر شاه» و «چگونه اژدها را تربیت کنیم» بسیار آشنا به نظر می رسد. فقدان یک داستان منحصر به فرد ممکن بود برطرف شود اگر شخصیت ها قانع کننده بودند، اما افسوس که نه Arlo و نه Spot جالب نیستند.

فیلم اکشن جنگی و فیلم فانتزی نیز از ژانرهای تازه در نماوا است.

از نظر بصری، «دایناسور خوب» با ترکیب‌بندی نفس‌گیر یکی پس از دیگری که پس‌زمینه‌های واقعی واقعی‌تر را با شخصیت‌های کارتونی‌تر به طرز غیرمنتظره‌ای دوست‌داشتنی ترکیب می‌کند، خیره‌کننده است. همچنین تعدادی از لحظات الهام‌گرفته وجود دارد که در آن فیلم تهدید می‌کند که غل و زنجیر خود را بشکند و به مناطق عجیب و غریب برود، مانند مواجهه با یک استایراکوساروس (که صدای مرده‌اش توسط کارگردان فیلم، پیتر سون ارائه می‌شود) که با تعدادی از آنها تزیین شده است.

در سایت فیلم نماوا علاوه بر انیمیشن، فیلم سینمایی ایرانی و فیلم خارجی نیز قرار گرفته است.

حیوانات راحتی در صحنه ای دیگر، آرلو و اسپات میوه هایی با خواص توهم زایی می خورند که با جزئیات بصری سرگرم کننده به تصویر کشیده شده است. صحنه آتش کمپ فوق‌الذکر زمانی عجیب می‌شود که به یکی از معروف‌ترین صحنه‌های «آرواره‌ها» تبدیل شود.

ژانر دیگری که در نماوا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، انیمه جدید ژاپنی است که در ژانرهای مختلفی ساخته می‌شوند.

حتی یک لحظه بسیار کم‌کلید وجود دارد که در آن آرلو و اسپات، علی‌رغم فقدان یک زبان مشترک، موفق می‌شوند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و بر سر از دست دادن خانواده‌های مربوطه‌شان به شیوه‌ای واقعاً تحسین‌برانگیز با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و همدردی کنند. (این لحظه به قدری قوی است که اگر بفهمم الهام اولیه کل پروژه بوده تعجب نخواهم کرد.)

دانلود ژانرهای مختلف فیلم نیز در نماوا فراهم شده است. از جمله دانلود فیلم کمدی زیرنویس فارسی و دانلود سریال ترکی با زیرنویس فارسی.