کارتون دلیر

تاریخ ارسال : 1401/11/10

کارتون دلیر جدیدترین انیمیشن پیکسار است و بنابراین تبدیل به فیلمی می‌شود که والدین دنیا توسط بچه‌هایشان به سمت آن کشیده می‌شوند

داستان یک پسر افتخاری خوش دست

جدیدترین سریال منتشر شده، سریال آکتور و پخش زنده فوتبال را در نماوا تماشا کنید.

کارتون دلیر جدیدترین انیمیشن پیکسار است و بنابراین تبدیل به فیلمی می‌شود که والدین دنیا توسط بچه‌هایشان به سمت آن کشیده می‌شوند. خبر خوب این است که بچه‌ها احتمالاً آن را دوست خواهند داشت، و خبر بد این است که والدین اگر به یک پیشگام دیگر پیکسار امیدوار باشند ناامید خواهند شد. برخلاف فیلم‌های اصیل درخشانی مانند «داستان اسباب‌بازی»، «پیدا کردن نمو»، «وال-ای» و «بالا»، این فیلم پیکسار را در حال شکار غیرقانونی در قلمرو سنتی دیزنی، شریک شرکتش، می‌بیند. ما یک شاهزاده خانم بداخلاق داریم. مادرش، ملکه؛ پدرش، پادشاه خشن، جادوگر پیری که در جنگل زندگی می کند و غیره.

برای تماشای آنلاین فیلم و سریال های مختلف از جمله این فیلم خارجی به سایت فیلم نماوا سر بزنید.

شاهزاده خانم مریدا (صدای کلی مکدونالد) است که در یک پیش درآمد اکشن در نقش یک پسر بچه اسکاتلندی با موهای شعله دیده می شود که زندگی او با یک کمان هدیه تولد زودهنگام تغییر می کند، که به سرعت او را برای تبدیل شدن به بهترین کماندار در پادشاهی ترغیب می کند. . سپس به مریدا به عنوان یک بانوی جوان در سن ازدواج، که از درخواست ملکه الینور (اما تامپسون) برای انتخاب از بین سه شوهر احتمالی که توسط قبیله اش انتخاب شده، مبهوت می شویم.

تماشای انیمیشن جدید دوبله فارسی و دانلود فیلم ترسناک در سایت فیلم نماوا فراهم شده است.

هیچ کاری انجام نمی شود، به خصوص که هر سه نامزد دوفوز هستند. مریدا روی اسب مطمئن خود می‌پرد و به جنگل می‌گریزد، جایی که دوستانش او را به کلبه یک جادوگر پیر خرخره (جولی والترز) هدایت می‌کنند. او برای یک طلسم جادویی التماس می کند که نظر ملکه الینور را تغییر دهد، اما چیزی بیش از این تغییر می کند: الینور را به یک خرس تبدیل می کند. جادوگران هرگز نمی دانند چگونه وقتی جلوتر هستند متوقف شوند.

دسته‌ی دیگری از فیلم ها مانند فیلم جنایی نیز مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است و به همین منظور بهترین فیلم های جنایی در این دسته بندی قرار گرفته است.

خوشبختانه، طلسم جادویی با یک بند فرار همراه است. مریدا دقیقاً دو روز فرصت دارد تا این جذابیت را معکوس کند. بعد از اینکه او و مادرش اتفاقات رخ داده را درک کردند، با هم شروع به کار می کنند و بیشتر از همیشه به هم نزدیک می شوند، حتی اگر ملکه نمی تواند صحبت کند. یک عارضه دشوار وجود دارد. پای پادشاه فرگوس (بیلی کانولی) توسط یک خرس گاز گرفته شد (در مقدمه)، و از آن زمان نسبت به آنها بی تفاوت بوده است. جای تعجب نیست که وقتی او همسرش را به عنوان یک خرس می بیند، او را نمی شناسد.

بهترین فیلم های خانوادگی خارجی را نیز میتوانید در بخش اختصاصی نماوا پیدا کنید.

و غیره. این یک فیلم عالی است که با الهام گرفتن از دادن سه برادر کوچک به مریدا، سه قلوهای کوچک مو قرمز، روحیه زیادی به آن بخشیده است. ارتفاعات اسکاتلند به طرز هیجان انگیزی با جزئیات خیره کننده نقاشی شده است و برخی اقدامات تیراندازی با کمان مریدا را در شرایط اضطراری متفاوت نشان می دهد.

بسیاری از تماشاگران برای تماشای بهترین فیلم های درام و دانلود جدیدترین فیلم های اکشن به سایت فیلم نماوا مراجعه میکنند. 

«شجاع» پیامی نشاط‌آور در مورد بهبود ارتباط بین مادر و دختر دارد، اگرچه تبدیل مادر به خرس اولین قدم نسبتاً افراطی است. الینور در این شرایط ورزش خوبی است. اما مریدا فاصله زیادی با یک شاهزاده خانم افسانه ای دارد. او با رد صراحتاً سه خواستگار پیشنهاد شده توسط خانواده اش، ظاهراً آماده است تا زندگی را با خوشحالی و بدون شوهر پشت سر بگذارد، و ما می توانیم او را در سال های بعد تصور کنیم، یک ملکه آمازون فرسوده و رام نشدنی، به نوعی بودیکا برای اسکاتلندی ها. به نظر می رسد "شجاع" در مواجهه با او به عنوان یک دختر ناامید است و او را به نوعی پسر افتخاری تبدیل می کند.

بهترین فیلم های کره ای و فیلم های جدید نیز از دسته هایی هستند که میتوان در نماوا جستجو کرد.