بررسی فیلم کندی کین

تاریخ ارسال : 1402/12/01

هر ساله در طول فصل تعطیلات، ساکنان جنوب کالیفرنیا به خیابان اقاقیا شرقی در ال سگوندو، که با محبت به نام فیلم سینمایی خارجی مسیر کندی کین شناخته می‌شود، جمع می‌شوند تا سالن‌های تزئین شده این محله را ببینند، سنتی که قدمت آن به سال 1949 بازمی‌گردد.

بررسی فیلم کندی کین

هر ساله در طول فصل تعطیلات، ساکنان جنوب کالیفرنیا به خیابان اقاقیا شرقی در ال سگوندو، که با محبت به نام فیلم سینمایی خارجی مسیر کندی کین شناخته می‌شود، جمع می‌شوند تا سالن‌های تزئین شده این محله را ببینند، سنتی که قدمت آن به سال 1949 بازمی‌گردد. البته این یک محیط عالی را ایجاد می‌کند. برای یک فیلم کریسمس شیدایی در مورد رقابت همسایگان. با این حال، فیلم مسیر کندی کین، فیلم جدید کریسمس ادی مورفی از کارگردان رجینالد هادلین و نویسنده کلی یانگر، جادوی کریسمس را یک قدم جلوتر می‌برد و فیلمی را می‌سازد که در برخی مواقع شباهت‌های بیشتری با افسانه‌های گریم دارد تا تعطیلات سالم.

در کنار فیلم های جدید خارجی، بهترین سریال های خارجی نیز در نماوا فراهم شده است.

سرود مورفی در نقش کریس کارور، ساکن لین که اخیراً از شغل خود در یک شرکت پلاستیک صنعتی اخراج شده است، بازی می‌کند، در حالی که همسرش کارول (تریسی الیس راس) برای ارتقای شغلی در مال او است. اوضاع در خانه نیز کمی متزلزل است زیرا دختر بزرگ آنها جوی نمی‌خواهد در USC (معلم مادرش والدینش) شرکت کند و پسرشان نیک (تادئوس جی میکسون) در ریاضیات شکست خورده است، اگرچه او با نواختن توبا خود قول می‌دهد. . وقتی یک جایزه 100000 دلاری برای مسابقه تزئینات امسال اعلام شد، کریس تصمیم می گیرد که این راه حلی برای مشکلات مالی قریب الوقوع آنها باشد. اگرچه کوچکترین دخترش هالی (مدیسون توماس) اصرار دارد که تلاش سختی که او برای حکاکی تمام تزئیناتش انجام داده است برای برنده شدن در مسابقه کافی باشد، کریس سرخورده قانع نشده است.

در کنار فیلم ها و سریال های خارجی، فیلم سینمایی ایرانی نیز مخاطبان بسیاری در نماوا دارد.

هنگامی که آن دو یک مغازه کریسمس مرموز به نام Kringle's را در زیر یک بزرگراه کشف می کنند، کریس با خرید ده ها چراغ و یک درخت کریسمس چوبی غول پیکر فانتزی و منحصر به فرد که نشان دهنده «دوازده روز کریسمس» مملو از آن است، از دریا خارج می شود. یک کبک طلا در بالا. پپر، صاحب شوم مغازه (یک جیلیان بل عمیقاً بی بند و بار) کریس را متقاعد می کند تا رسید حجیم خود را امضا کند و تمام حروف کوچک مزاحم پایین را نادیده بگیرد. او نمی داند که فلفل در واقع یک جهنم جن رسوایی است که برای انتقام اخراج شدن از کارگاه بابانوئل به سر می برد، یک شیطان در یک چرخش در جشن جشن در فیلم بهشت گمشده.

انیمیشن های جدید نماوا برای گروه های سنی مختلف کودکان فراهم شده است.

چاپ ریز؟ کریس باید کاری را که پپر قبل از ساعت 8 شب شب کریسمس محول کرده است، انجام دهد، در غیر این صورت او را به یک زیورآلات سرامیکی کوچک تبدیل می کنند تا دهکده زیبا را در مغازه اش تزیین کند و به سایر شیره های فقیرانه ای که او می خورد، مانند پیپ (نیک آفرمن) می پیوندد. کوردلیا (رابین تد)، گری (کریس رد)، و همچنین گروهی از نوازندگان با بازی گروه آکاپلا پنتاتونیکس، که سرودهای همیشگی آنها مانند یک گروه کر یونانی از شادی بی امان کریسمس است. جلوه‌های ویژه‌ای که به این شخصیت‌ها جان می‌بخشد، جادوی انیمیشن‌های کلاسیک استاپ موشن Rankin-Bass مانند «Rudolph the Red-Nosed Reindeer» را به یاد می‌آورد، در حالی که اجرای صداهای کمدی دوز سالمی از طنز فرامتنی را اضافه می‌کند.

اگرچه برای پذیرش پیش‌فرض جادویی آن، بیشتر به نفع ساختن داستان‌های فرعی مفصل برای هر یک از اعضای خانواده کارور، زمان می‌برد، پس از اینکه در حالت گونزو کامل شد، لذت‌بخش‌ترین فیلم خانوادگی پس از «فندق شکن و چهار» خواهد بود. قلمروها.» هفت قو در استخر کارور شنا می‌کنند، شش غاز در حال تخم‌گذاری از هوا، ساکنان بمباران زرده، سه مرغ فرانسوی با لباس‌های کلیشه‌ای پاریسی، اوه بله، ده‌ها لوله‌کش و طبل‌زن هستند و حتی برخی از پرندگان در حال صدا زدن هستند.

نماوا یکی از پلتفرم های برتر در نمایش فیلم و سریال ایرانی است. 

یک سکانس فوق‌العاده عجیب که در آن نیک با یک خدمتکار روبه‌رو می‌شود که می‌توانست یک نقطه برجسته واقعی باشد، متأسفانه به مونتاژی با جوی و کریس تبدیل می‌شود که در یک مسابقه با گروهی از لردها در حال جهش هستند. برای فیلمی که به‌طور باورنکردنی طولانی می‌شود، هادلین اغلب اجازه می‌دهد تا کمترین جذاب‌ترین صحنه‌ها را به نمایش بگذارد – یک داستان فرعی با دو مجری اخبار کابلی (تیموتی سیمونز، دانیل پینوک) هرگز موفق نمی‌شود – در حالی که صحنه‌هایی را که با اصالت ترین مورفی، که تهیه کننده فیلم نیز بود، در تمام طول فیلم بسیار لذت بخش است، و یک غم انگیزی روحی را به صحنه های اولیه اش، شیمی دوست داشتنی با راس، و جذابیت نامتعارف او در طول سکانس های مضحک تر فیلم می آورد. اگرچه ممکن است با بزرگ‌ترین پیروزی‌های بازیگری‌اش (من به شما نگاه می‌کنم «دولمیت نام من است») رتبه‌بندی نشود، این همان بازی خوب و لذت‌بخشی است که شما از یک ستاره سینمای با کالیبرش در فیلمی به این شکل امیدوار هستید. شبیه صرف نظر از کاستی‌هایش، «کاندی لین» یک فیلم خانوادگی دیوانه‌وار است که مانند جوراب‌های کریسمس پر شده، مانند شاه بلوط آجیلی، و در نهایت به گرمی آتش باز است.

بررسی فیلم کندی کین لین – ادی مورفی در تلاش برای ایجاد شادی کریسمس است

این ستاره به همراه تریسی الیس راس که نقش همسرش را بازی می‌کند، تمام تلاش خود را می‌کند، اما فیلم خانوادگی پیچیده آمازون کمرنگ می‌شود.

ما در حال غرق شدن در علوفه‌های سست جشن هستیم، که بیشتر آن‌ها غیرقابل تشخیص هستند – ارزان ساخته شده‌اند، ضعیف نوشته شده‌اند، بر روی روحیه مفروض کریسمس کسانی که تماشا می‌کنند شناورند – اما لحظاتی وجود دارد که ساده‌لوحانه امیدوار شدن آسان است. دیدن نقش ادی مورفی در فیلم Candy Cane Lane آمازون یکی از این لحظات است، این بازیگر نه تنها دلیل اصلی این است که Trading Places همچنان یکی از اصلی‌ترین محصولات ماه دسامبر است، بلکه ستاره‌ای است که هر فیلمی را که در آن حضور دارد، بدون در نظر گرفتن فصل، درخشان می‌کند. ممکن است مدتی باشد که او در درخشان‌ترین حالت خود بوده است (Dolemite Is My Name در 2019 نمونه خوبی از کارهایی است که او می‌تواند انجام دهد و انجام خواهد داد) اما در زمانی که قدرت ستارگان به‌طور افسرده‌کننده‌ای کاهش می‌یابد، حضور او همچنان یک هدیه است.

پس شرم آور است که حتی او نمی تواند این شیرینی کوچک گیج کننده، پیچیده، ساختگی ناشیانه و به طور فزاینده و دیوانه کننده ای سخت دنبال کردن را نجات دهد، فیلمی که برای بچه ها آماده شده است، اما به سختی توسط والدین قابل درک است. این فیلم در قلمروی ساده و آشنا شروع می‌شود، تلاقی بین Deck the Halls در سال 2006 و ITV در سال 2004. این فصل است و مرد خانواده کریس (مورفی) تقریباً آماده است و در رقابت سالانه خیابان خود شرکت می کند تا ببیند کدام خانه می تواند چشمگیرترین دکوراسیون را داشته باشد. وقتی کریس توسط رئیس جوانش بیکار می شود (یک صحنه عجیب و غریب از تروانته رودز از مهتاب، بازیگری که شایستگی بسیار بسیار بهتری دارد) و مشخص می شود که رقابت امسال با یک جایزه 100000 دلاری همراه است، مخاطرات ناگهان به آسمان تبدیل می شود. -بالا

کریس سپس با یک فروشگاه مرموز روبرو می شود که تزئینات عجیب و غریب می فروشد و بلافاصله اغوا می شود و پرچم های قرمز (و سفید) زیادی را که توسط دستیار عجیب به اهتزاز در می آید (جیلیان بل که روی همه سیلندرها شلیک نمی کند) نادیده می گیرد. نمایش او - یک درخت پرآذین و غول پیکر با همه شخصیت های 12 روز کریسمس - موفقیت آمیز است، اما صبح روز بعد، همه شخصیت ها گم شده اند و کریس متوجه می شود که او ناخواسته قراردادی مضحک امضا کرده است. دستیار در واقع یک جن افتاده شیطانی است که معاملات بی رحمانه و غیرممکنی را انجام می دهد که منجر به تبدیل قربانیانش به مجسمه های چینی می شود. کریس به همراه خانواده‌اش باید پنج حلقه طلایی را جمع آوری کنند یا همان سرنوشت را به خطر بیندازند.

همه چیز به قدری بی‌راحتی آشکار می‌شود و به یک حماقت گیج‌کننده و طاقت‌فرسا تبدیل می‌شود، که به نظر می‌رسد فیلمنامه کلی یانگر دیوانه‌وار در حال حرکت است، بدون اینکه ایده روشنی از چگونه و چرایی شخصیت‌هایش به جلو می‌برد. قوانین سحر و جادو شل و نادقیق هستند، درس های نیمه تمام در مورد معنای کریسمس، و اهمیت خانواده وجود دارد که هرگز واقعاً آموزش داده نمی شود، لحن به طور نامحسوسی بین وحشت ماوراء طبیعی بچه (فکر کنید کرامپوس برای دانش آموزان متوسطه) به تند تند تغییر می کند. از کمدی تا درام خانوادگی، شوخی‌ها برای بزرگسالان به‌طور مداوم، خجالت‌آور غیر خنده‌دار هستند و بنابراین هیچ مقداری از فهرست A که بتواند هیچ یک از آن‌ها را نجات دهد وجود ندارد، مورفی به همان اندازه گیج به نظر می‌رسد که ما تماشا می‌کنیم. او مانند تریسی الیس راس با شکوه به عنوان همسرش تلاش می کند (که به شدت مستحق بازی های اصلی بیشتر در فیلم است)، اما آنها برای همیشه در حال رقابت برای رسیدن به طرح داستان هستند، که به طرز ناخوشایندی خود را به گره هایی تبدیل می کند که نمی تواند از بین برود. از.

محیط آفتابی کالیفرنیا هر نوع حال و هوای کریسمس را تضعیف می کند، همانطور که فقدان نورپردازی حرفه ای در یک فیلم استریم، اکنون به طرز افسرده کننده ای استاندارد می شود، و آنچه که باید برای مورفی و کارگردان بومرنگش، رجینالد هادلین، خوش آمد گویی می شد، در عوض یک تاریک و غم انگیز است: «آنها اکنون کجا هستند. " به روز رسانی. طرح عجیب و غریب ممکن است به کندی کین لین کمک کند تا از میان جمعیت شلوغ و شلوغ فیلم‌های فصلی جدید متمایز شود، اما به اندازه بقیه فیلم‌ها ضعیف و بی روح است. مورفی و راس سزاوار بهتری هستند، ما هم همینطور، کریسمس هم همینطور.