کارتون روی ماه

تاریخ ارسال : 1401/11/24

کارتون روی ماه، یک انیمیشن موزیکال محصول سال ۲۰۲۰ به کارگردانی گلن کین و محصول نتفلیکس است.

کارتون روی ماه، یک انیمیشن موزیکال محصول سال ۲۰۲۰ به کارگردانی گلن کین و محصول نتفلیکس است. این فیلم بازگویی افسانه چینی Chang'e، الهه ماه است و داستان دختر جوانی به نام Fei Fei را روایت می کند که برای اثبات وجود این الهه موشکی برای سفر به ماه می سازد.

یکی از نقاط قوت فیلم انیمیشن خیره کننده آن است که هم از نظر بصری زیبا و هم از نظر جزئیات غنی است. طراحی کاراکترها تخیلی و جذاب هستند و دنیای ماه محیطی خارق العاده و تخیلی است.

در سایت فیلم نماوا علاوه بر انیمیشن، فیلم سینمایی ایرانی و فیلم خارجی نیز قرار گرفته است.

اعداد موزیکال فیلم یکی دیگر از نکات برجسته است، با یک موسیقی متن جذاب و شاد که تماشاگران را وادار می کند پاهایشان را بزنند و با هم آواز بخوانند. آهنگ ها خوش نوشته و خاطره انگیز هستند و به پیشبرد داستان و عمق بخشیدن به شخصیت ها کمک می کنند.

یکی دیگر از جنبه های مثبت فیلم پیام غلبه بر غم و اندوه و یافتن امید در مواجهه با از دست دادن است. مضامین خانواده، عشق، و یافتن شادی در مواجهه با ناملایمات در بین مخاطبان در هر سنی طنین انداز خواهد شد.

صداپیشگی نیز قوی است و ساندرا اوه، جان چو، فیلیپا سو و رابرت جی چیو اجراهای برجسته ای را ارائه می دهند.

اگر برای تماشای آنلاین فیلم ها به مشکلی برخوردید یا تماشای فیلم را برای زمان دیگری میخواهید میتوانید دانلود فیلم ها و سریال ها را در نظر بگیرید. برای دانلود فیلم دوبله یا با زیرنویس فارسی میتوانید به سایت نماوا مراجعه نمایید.

به طور کلی، «بر فراز ماه» یک فیلم بصری خیره کننده و از نظر احساسی جذاب است که برای مخاطبان در هر سنی جذاب خواهد بود. دنیای تخیلی، موسیقی متن جذاب و پیام صمیمانه آن، تماشای آن را برای طرفداران موزیکال های متحرک ضروری می کند.

این یک فیلم موزیکال انیمیشن است. شکل هنری انیمیشن را با عناصر موسیقی و آهنگ ترکیب می کند تا داستان خود را روایت کند. این فیلم دارای جلوه های بصری پر جنب و جوش و تخیلی است، همراه با اعداد موسیقی به یاد ماندنی و شاد، برای ایجاد دنیایی خارق العاده که تماشاگران عاشق کاوش در آن خواهند بود.
یکی از ژانرهای محبوب فیلم در نماوا، فیلم هندی است. آرشیوی از بهترین فیلم های هندی جهان و بهترین فیلم های ایرانی در سایت فیلم نماوا قرار گرفته است.

از نظر ژانر، «بر فراز ماه» را می‌توان در زمره فیلم‌های خانوادگی قرار داد، زیرا برای مخاطبان در هر سنی مناسب است و پیامی دارد که برای مخاطبان در هر سنی طنین‌انداز خواهد شد. علاوه بر این، این فیلم یک موزیکال است، به این معنی که موسیقی و آهنگ نقش مهمی در داستان سرایی و توسعه شخصیت دارند.

در مجموع، «بر فراز ماه» فیلمی منحصر به فرد و تخیلی است که بهترین عناصر انیمیشن و موسیقی را با هم ترکیب می کند تا تجربه ای بی انتها و خاطره انگیز را خلق کند که تماشاگران از آن لذت ببرند.

اگر «بر فراز ماه» را دوست داشتید، می‌توانید از دیگر فیلم‌های موزیکال پویانمایی که دارای جهان‌های تخیلی، شماره‌های موسیقی به یاد ماندنی و داستان‌های دل‌انگیز هستند لذت ببرید. در اینجا چند پیشنهاد وجود دارد:

پخش زنده رایگان و سریال آکتور را در نماوا تماشا کنید.

"Moana" (2016) - یک موزیکال پویانمایی دیزنی درباره زن جوانی است که برای نجات مردم خود و کشف هویت واقعی خود به سفری در آن سوی اقیانوس می رود.

"کوکو" (2017) - یک موزیکال پویانمایی از پیکسار در مورد پسر جوانی است که برای کشف حقیقت در مورد میراث موسیقایی خانواده اش راهی سرزمین مردگان می شود.

"Trolls" (2016) - یک کمدی موزیکال انیمیشن در مورد ترول های رنگارنگ و موزیکال و سفر آنها برای نجات دوستان خود از خورده شدن توسط برگن ها.

"بخوان" (2016) - یک کمدی موزیکال انیمیشن در مورد یک کوالا که برای نجات تئاتر خود از تعطیلی یک مسابقه خوانندگی برگزار می کند.

"The Lego Movie" (2014) - یک کمدی انیمیشن در مورد یک مینی فیگور معمولی لگو که برای پیوستن به تلاشی برای جلوگیری از چسباندن جهان لگو به یک ظالم شیطانی استخدام می شود.

این فیلم‌ها ترکیبی مشابه از جلوه‌های بصری تخیلی، اعداد موسیقایی جذاب و داستان‌های دل‌انگیز را برای «Over the Moon» ارائه می‌کنند و مطمئناً طرفداران موزیکال‌های انیمیشن از آن‌ها لذت خواهند برد.

ژانر موزیکال یک ژانر کلاسیک و ماندگار است که برای چندین دهه مخاطبان را سرگرم کرده است. در اینجا تعدادی از بهترین فیلم های موزیکال تاریخ را مشاهده می کنید:

دانلود ژانرهای مختلف فیلم نیز در نماوا فراهم شده است. از جمله دانلود فیلم کمدی زیرنویس فارسی و دانلود سریال ترکی با زیرنویس فارسی.

"Singin' in the Rain" (1952) - یک کلاسیک بی انتها که به طور گسترده به عنوان یکی از بزرگترین موزیکال های ساخته شده در نظر گرفته می شود.

 

"داستان وست ساید" (1961) - اقتباسی از نمایشنامه کلاسیک شکسپیر "رومئو و ژولیت" که در پس زمینه گروه های رقیب شهر نیویورک اتفاق می افتد.

 

"آوای موسیقی" (1965) - کلاسیک محبوب در مورد یک خانم که موسیقی را به زندگی خانواده فون تراپ در اتریش درست قبل از شروع جنگ جهانی دوم وارد می کند.

کارتون جدید و برنامه کودک سینمایی جدید نیز در نماوا برای کودکان فراهم شده است.       

"گریس" (1978) - یک موزیکال کلاسیک در مورد عاشقانه بین یک پسر بد دبیرستانی و یک دختر خوب که در دهه 1950 اتفاق می افتد.

 

"شیکاگو" (2002) - یک موزیکال مدرن که داستان دو زن را روایت می کند که در حین زندان به دلیل قتل در شیکاگو در دهه 1920 با یکدیگر دوستی غیرمحتمل می کنند.

 

"Les Misérables" (2012) - اقتباسی از موزیکال کلاسیک صحنه، در پس زمینه فرانسه قرن 19.

ژانر دیگری که در نماوا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، انیمه جدید ژاپنی است که در ژانرهای مختلفی ساخته می‌شوند.

"لا لا لند" (2016) - یک موزیکال مدرن در مورد یک هنرپیشه مبارز و یک نوازنده جاز که در حالی که رویاهای خود را در لس آنجلس دنبال می کنند عاشق می شوند.

 

این فیلم‌ها از بهترین نمونه‌های ژانر موسیقی محسوب می‌شوند و طیف وسیعی از سبک‌های موسیقی و داستان سرایی را ارائه می‌کنند که مطمئناً مخاطبان را به وجد می‌آورند و سرگرم می‌کنند.

برای تماشای انیمیشن جدید و فیلم و سریال به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.