تماشای کارتون مارسل صدف کفش به پا

تاریخ ارسال : 1401/11/16

این یک درس پس از کووید است که همه ما می‌توانیم با آن زندگی کنیم. یک فیلم جدید برای کودکان که توسط A24 توزیع شده است، به همه ما یادآوری می کند که جهان را با همان قلب ببینیم.

تماشای کارتون مارسل صدف کفش به پا

آیا تا به حال عبارت "با قلب کودک" را شنیده اید؟ اولین باری که آن را شنیدم از طریق اشعار یک آهنگ پاپ قدیمی بود:

با دل بچه

برو با نگرانی های روز روبرو شو

با دل بچه

هر مشکل را به بازی تبدیل کنید

نیازی به نگرانی نیست نیازی به ترس نیست

فقط زنده بودن همه چیز را خیلی واضح می کند

برای تماشای سریال آکتور و پخش زنده آنلاین نیز میتوانید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید. 

این یک درس پس از کووید است که همه ما می‌توانیم با آن زندگی کنیم. یک فیلم جدید برای کودکان که توسط A24 توزیع شده است، به همه ما یادآوری می کند که جهان را با همان قلب ببینیم.

در سال 2010، جنی اسلیت، کمدین/نویسنده، به دلیل کسالت در یک عروسی، کارتون مارسل صدف کفش به پا را در کنار دوست و کارگردانش دین فلیشر کمپ خلق کرد. این پوسته قد یک اینچی با صدایی جذاب و متمایز و کفش‌های چاپلینی، یوتیوب را تحت تأثیر قرار داد و میلیون‌ها طرفدار در تمام سنین در سراسر جهان را به خود جلب کرد و منجر به دو شورت آنلاین و یک کتاب پرفروش نیویورک تایمز شد.

ژانر دیگری که در نماوا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، انیمه جدید ژاپنی است که در ژانرهای مختلفی ساخته می‌شوند.

پسر کوچولوی شایان ستایش، با صداپیشگی اسلیت، اکنون در یک فیلم بلند اکشن و استاپ موشن به پرده بزرگ راه می یابد. مارسل با مادربزرگش کانی (ایزابلا روسلینی) و پرز حیوان خانگی آنها، آلن، زندگی رنگارنگی می‌سازد. زمانی که بخشی از یک جامعه عجیب و غریب از پوسته ها بودند، اکنون تنها به عنوان تنها بازماندگان یک تراژدی مرموز زندگی می کنند. با این حال، هنگامی که یک فیلمساز مستند (با بازی فلیشر کمپ) آنها را کشف می کند، فیلم کوتاهی که او در فضای مجازی منتشر می کند میلیون ها طرفدار پرشور مارسل را به همراه دارد و همچنین خطرات بی سابقه ای را به همراه دارد و امیدی جدید برای یافتن خانواده از دست رفته خود دارد.

برای تماشای انیمیشن جدید به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

 

کارتون مارسل صدف کفش به پا چیزی بیش از یک هیجان اینترنتی است که در فضای مجازی منتشر شده است. این یک مرکز توجه چشمگیر بر روی مزایا و معایب اشتراک گذاری زندگی آنلاین شما قرار می دهد، در حالی که نشان دهنده مراقبانی است که عزیزان خود را به طور غیرمنتظره ای از دست داده اند و متوجه می شوند که چگونه زندگی بدون آنها شکوفا می شود. اسلیت و کمپ با پرداختن به شیوه و مدتی که کودک برای محافظت از خود در زمانی که در خانه خود احساس امنیت نمی کند، بیشتر می شود.

فیلم اکشن جنگی و فیلم فانتزی نیز از ژانرهای تازه در نماوا است.

دقت شفاف انیمیشن استاپ موشن در انیمیشن مارسل صدف کفش به پا به طور یکپارچه با مواد لایو اکشن ترکیب می شود و دیدن آن جذاب است. اما قسمت مورد علاقه من تماشای لسلی استال مجری «60 دقیقه» بود که در مصاحبه محوری که مارسل را دوباره با جامعه خود ملاقات می کرد و شادی اطراف کانی و مارسل در این فرآیند نفوذ می کرد. این واقعاً با قلب کودک حتی بدبین ترین بزرگسالان صحبت می کند.

دانلود ژانرهای مختلف فیلم نیز در نماوا فراهم شده است. از جمله دانلود فیلم کمدی زیرنویس فارسی و دانلود سریال ترکی با زیرنویس فارسی.

زیبایی شناسی فیزیکی مارسل از داشتن یک چشم، پوسته ای برای بدن و پشتکار بی پایان به طور همزمان مسری و تحسین برانگیز است. با این حال، عدالت شاعرانه و مجوز گنجاندن شعر فیلیپ لارکین به نام The Trees، محور دراماتیک این داستان را هدایت می کند و آن را در یک لحظه خلاصه می کند:

کارتون جدید و برنامه کودک سینمایی جدید نیز در نماوا برای کودکان فراهم شده است.

نشانه های تازگی نیز به آنچه از دنیا رفته است دوخته می شود. همه چیز مدام تغییر می کند. من عاشق زنده بودنم، مخصوصاً در اواخر بهار، زمانی که گل ها دوباره برمی گردند. اما شما نمی توانید از نرگس بدون احترام به آنچه مرده است لذت ببرید تا بتواند دوباره رشد کند. اگر می‌خواهید واقعاً رشد کنید، باید بتوانید بدانید و اجازه دهید که تغییر واقعاً چه شکلی است و چه احساسی دارد.

در سایت فیلم نماوا علاوه بر انیمیشن، فیلم سینمایی ایرانی و فیلم خارجی نیز قرار گرفته است.            

انیمیشن مارسل صدف کفش به پا روحیه شما را اوج می گیرد و به شما یادآوری می کند که از کسانی که دوستشان دارید لذت ببرید، کمی هوای تازه استشمام کنید و هر ثانیه به زمین احترام بگذارید، گویی اولین بار است. این یادآوری است که تمام مراحل غم را در آغوش بگیریم و فصل های تاریک خود را به عنوان تغییراتی ببینیم که به نوعی ما را در طرف مقابل بهتر می کند.

اگر برای تماشای آنلاین فیلم ها به مشکلی برخوردید یا تماشای فیلم را برای زمان دیگری میخواهید میتوانید دانلود فیلم ها و سریال ها را در نظر بگیرید. برای دانلود فیلم دوبله یا با زیرنویس فارسی میتوانید به سایت نماوا مراجعه نمایید.