فیلم سرزمین آواره ها

تاریخ ارسال : 1401/07/16

یکی از فیلم های پربیننده و برنده اسکار است.

فیلم سرزمین آواره ها فرن (فرانسیس مک‌ دورمند) در حال غمگینی برای زندگی ای است که از او جدا شده است. به نظر می رسد که او در امپایر، نوادا، یکی از آن شهرهای کوچک آمریکایی که حول صنعت ساخته شده اند، نسبتاً خوشحال بوده است. وقتی کارخانه گچ در آنجا بسته شد، شهر امپراتوری به معنای واقعی کلمه با آن بسته شد. در مدت شش ماه، کل کد پستی آن حذف شد. در این حالت کابوس‌آمیز، شوهر فرن مرد و او را کاملاً تنها گذاشت و خب، او کلمه «بی‌خانمان» را بیشتر از «بی‌خانمان» دوست دارد. فرن که در جستجوی کار به عنوان کارمند فصلی در مرکز آمازون به جاده می‌رود، شروع به زندگی در ون خود می‌کند و در نهایت با گروهی از عشایر مدرن درگیر می‌شود، افرادی که گاهی جوامع موقتی را تشکیل می‌دهند، اما او ناگزیر دوباره تنها می‌شود و مسیر را طی می‌کند.

برای تماشای این فیلم سینمایی کمدی به سایت فیلم نماوا مراجعه نمایید.

منظره آمریکایی سرخس مرکز فراموش نشدنی «سرزمین عشایر» شاهکار کلوئه ژائو است، فیلمی که شعر را در داستان یک زن به ظاهر متوسط ​​می یابد. این یک فیلم فوق العاده است که به طور متناوب رویایی است و زیبایی های این کشور را به تصویر می کشد و در داستان آن در مورد افرادی است که معمولاً در فیلم ها نمی بینیم. من همه چیزش را دوست دارم.

در سایت فیلم نماوا علاوه بر فیلم های خارجی، فیلم ایرانی نیز قرار دارد.      

فیلمسازان و به طور کلی هنرمندان تمایل به قضاوت در مورد شخصیت های خود دارند. این پسر خوب است، این پسر بد است. این مشکلی است که باید حل شود تا مرد یا بانوی اصلی تا پایان فیلم خوشحال شوند یا به دلیل رفتار بدشان لعنت شوند. نسخه بسیار کمتری از داستان واقعی "سرزمین عشایر" بر اساس کتاب جسیکا برودر وجود دارد که همه این کارها را انجام می دهد و داستان فرن را به داستان رستگاری ملودرام می کند. فرن فکر نمی‌کند نیازی به رستگاری یا نجات داشته باشد، و ژائو دکمه‌ها را فشار نمی‌دهد تا ما هم برای او متاسف شویم، در حالی که هرگز تنهایی و غم و اندوه موقعیتش را دست کم نمی‌گیرد. نتیجه فیلمی است که احساسات خود را به دست می آورد که بیش از هر چیز دیگری از همدلی واقعی و صادقانه ناشی می شود.

فیلمهای سینمایی ایرانی جدید و فیلم سینمایی دوبله فارسی در سایت فیلم نماوا قرار دارد.

البته این غیرممکن است با بازیگری کمتر از فرانسیس مک‌دورماند که تک تک صحنه‌ها را به تصویر می‌کشد. ما این دنیا را از طریق اجرای مک دورمند می‌بینیم، یکی از ظریف‌ترین و ظریف‌ترین کارهای حرفه‌ای او. فرن زن بسیار پیچیده‌ای است، کسی که می‌تواند تا حدی بی‌قرار باشد که خود را خراب‌کاری می‌کند، اما همچنین به‌طور باورنکردنی با مردمش گرم و صمیمی است. او هر جا می رود دوست پیدا می کند، مانند خانم هایی که با آنها به یک برنامه تلویزیونی RV می رود یا مرد جوانی که به او نور می دهد. مک دورمند آنقدر با یک نگاه یا لبخند کینه توزانه انجام می دهد که دیگر بازیگران نمی توانند با یک مونولوگ کامل بیان کنند. ما یک زندگی کامل را در این اجرا می بینیم. هر ضربان و هر انتخابی سابقه ای در پشت خود دارد. این یکی از بهترین بازی های حرفه ای یکی از بهترین بازیگران زن ما است.

امکان دانلود نیز در سایت فیلم نماوا قرار گرفته است. دانلود فیلم کمدی زیرنویس فارسی و دانلود سریال ترکی با زیرنویس فارسی دو ژانر محبوب است.

فقط نفس گیره و ژائو آنچه را که از مک دورمند در «سرزمین عشایر» دریافت می‌کند با مهارت فنی خیره‌کننده‌اش مطابقت می‌دهد. او دوباره با جاشوا جیمز ریچاردز، فیلمبردار «سوار» متحد می‌شود و این زوج دوباره زیبایی را در مناظر کشور می‌یابند. سفر فرن او را به سراسر ایالات متحده می برد و ژائو و ریچاردز با نماهایی بلند از افق به عظمت دنیای اطرافش متمایل می شوند که بیشتر آنها به ظاهر در ساعت جادویی گرفته شده اند. این یک فیلم زیبا است که فقط باید تجربه کرد، و فقط در «نماهای زیبایی» نیست. همه چیز در مورد زبان بصری «سرزمین نومادلند» شگفت‌انگیز است – درست همان‌طور که ریچاردز و ژائو به آرامی دوربین خود را با فرن در میان جامعه‌ای از ون‌نشین‌ها می‌گذرانند، می‌تواند احساس غنایی داشته باشد، در حالی که به نوعی هرگز حقیقت و ظرافت لحظه را از دست نمی‌دهد. انصافاً سخت است که بفهمیم چگونه ژائو فیلمی ساخته است که در ترکیب بندی هایش به این زیبایی است و هنوز هم احساس می کند زیر ناخن هایش خاک است. موسیقی تکان دهنده ای از لودوویکو اینائودی که به راحتی مورد علاقه من در سال است، به شعر همه چیز اضافه می کند.

دانلود فیلم کره ای زیرنویس فارسی، فیلم سینمایی هندی عاشقانه و برنامه کودک سینمایی جدید نیز از برنامه‌های نماوا است.

اکثر افرادی که فرن در طول مسیر در «سرزمین عشایر» با آنها آشنا می شود، غیر بازیگر هستند، افرادی که این زندگی را در جاده می گذرانند. (تنها چهره آشنای دیگر متعلق به دیوید استراتهیرن است، که مانند مردی که فرن با او دوست می شود، عالی است.) یک کیفیت بداهه و طبیعی در گفتگوها و تعاملات فرن وجود دارد که فیلم را پایه گذاری می کند. این عشایر مدرن داستان‌هایی را تعریف می‌کنند که نمی‌خواهند بمیرند و رویاهای خود را برای سفر در کشور برآورده نمی‌کنند، نکاتی را در مورد چگونگی زندگی ایمن در جاده‌ها به اشتراک می‌گذارند، و به روش‌هایی که همسایگان با خانه‌های سنتی به ندرت انجام می‌دهند، از یکدیگر حمایت می‌کنند. «سرزمین عشایر» به چیزی بیش از یک روایت تخیلی از یک زن جذاب تبدیل می‌شود، زیرا به ما یادآوری می‌کند که چند نفر با داستان‌هایی برای گفتن و رویاهایی که برآورده نشده‌اند، وجود دارند. و با این حال هرگز در غم یا بدبختی غرق نمی شود.