انجمن سری شاهزاده دوم

تاریخ ارسال : 1400/10/27

نوعی «مارول برای پیش از نوجوانان که ابرقهرمانان واقعی را دوست ندارند»، آخرین پیشنهاد اصلی دیزنی پلاس، به اندازه «همیلتون» یا «مولان» که در این سرویس قرار گرفتند

نوعی «مارول برای پیش از نوجوانان که ابرقهرمانان واقعی را دوست ندارند»، آخرین پیشنهاد اصلی دیزنی پلاس، به اندازه «همیلتون» یا «مولان» که در این سرویس قرار گرفتند، تیتر خبری نخواهد شد. رایج ترین احساس من در حین تماشای آن یکی از تعجب بود که حتی وجود دارد، با این تصور که باید به عنوان یک آزمایش طولانی برای یک سریال تلویزیونی طراحی شده باشد که هرگز در کانال دیزنی سفارش داده نشد و اکنون به سرویس پخش منتقل می شود، زیرا هیچ چیز در مورد این پروژه بی اثر و کسل کننده شبیه یک فیلم نیست. این یک فیلم نیمه ایده و نیمه دلسوز است. بله، این یک فیلم کودکانه است، اما بچه‌ها در سال 2020 در مورد سرگرمی‌های اکشن خود باهوش‌تر هستند و قرار دادن آن در کنار همه فیلم‌های مارول در دیزنی پلاس تقریباً بد به نظر می‌رسد.

پیتون الیزابت لی در نقش سم، شاهزاده خانم دوم در یک خانواده سلطنتی در پادشاهی ایلیریا به اندازه کافی جذاب است. اگر انتظار دارید نوعی بینش نارنیا از خانواده سلطنتی فانتزی داشته باشید، به جای دیگری نگاه کنید زیرا دید در اینجا تقریباً سطحی است. این یک شهر مدرن و کمی آینده‌نگر است، اما «جهان‌سازی» به معنای واقعی کلمه هرگز برای این پروژه روی تخته سفید اتاق نویسنده قرار نگرفت. سام با دیگر نوجوانان سلطنتی در مکانی به نام استراتمور به مدرسه می‌رود و افتتاحیه «انجمن مخفی خانواده‌های سلطنتی دوم» (و آیا این عنوان از زبان خارج نمی‌شود؟) اساساً همانطور که فیلم معرفی می‌کند یک درام نوجوانانه است. ما به دوست سام، مایک (نوح لومکس) و دختری بدجنس به نام رکسانا (اولیویا دیبل) می رویم.

ناگهان سام متوجه می‌شود که سرنوشت مهمی دارد، هری/کتنیس/نئو/و غیره. معلوم می‌شود که خانواده‌های سلطنتی در این جهان دارای قدرت‌های فوق‌العاده هستند، و بنابراین «SSSBR» به چیزی که اساساً یک ریف مردان ایکس جوان است، تغییر می‌کند که سم تحت نظارت پروفسور جیمز مورو (اسکایلار آستین) قدرت‌های خود را یاد می‌گیرد. قدرت هر دانش آموز از طریق یک سری تمرینات آموزشی خود را نشان می دهد و سم می آموزد که او حواس فوق العاده ای دارد. فرزندان دوم او که ظاهراً همه به طور همزمان به بلوغ X رسیده اند، عبارتند از: رکسانا دختر نامرئی، ژانویه قدرت دزد (ایزابلا بلیک-توماس)، توما متقاعد کننده (نایلز فیچ) و متئو کنترل کننده طبیعت (فالی راکوتوهاوانا) ). گروه پنج نفری آموزش می بینند تا قدرت های خود را کنترل کنند، درست زمانی که مگنیتو فیلم، یک زندانی بدی از راه دور (گرگ بریک) از زندان خود فرار می کند و بعد از مدرسه می آید.

اینکه بگوییم فیلم آنا ماسترو مشکلی در سرعت دارد، دست کم گرفتن شدیدی است. فصل آغازین به اندازه کافی خوب است زیرا به لی اجازه می دهد تا درام نوجوانان را اجرا کند، اما همه چیز در وسط بخش با یک سکانس آموزشی طولانی و خسته کننده متوقف می شود. تصور کنید اولین فیلم X-Men یک ساعت از یادگیری شخصیت ها باشد. به گونه‌ای بی‌حس‌کننده است که غیرقابل توضیح است، به جز اینکه نشان می‌دهد در پایلوت یک سریال متفاوت از اکثر فیلم‌های بلند است. این فیلمی است که برای همیشه طول می کشد تا از زمین خارج شود، یک ساعت قبل از اینکه هر چیزی به اکشن فیلم های ابرقهرمانی سنتی نزدیک شود می دود، و حتی در آن زمان هم بی نظم و ضعیف است.

اینکه بگویم برای من مهم نیست که در «انجمن مخفی خانواده‌های سلطنتی دوم» چه اتفاقی برای کسی افتاده است به این معنی است که هر اتفاقی در فیلم می‌افتد. این بی‌هوده‌ترین فیلم ابرقهرمانی است که تا به حال دیده‌ام، از نظر ساخت جهان، شخصیت‌ها و ساختارش کاملاً غیرمنتظره است. تنها چیزی که به هر نحوی آن را نجات می دهد، جذابیت نسبی بازیگران است. لی می‌تواند تبدیل به یک ستاره شود و من می‌توانستم برخی از بازیگران جوان دیگر را ببینم که همین کار را می‌کنند. اما آنها باید از امضای قرارداد با پروژه های سطح دوم خودداری کنند.